Η Toshiba Corporation είναι μία ιαπωνική εταιρεία που εδρεύει στο Τόκιο και προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων και λύσεων για οικιακές, εμπορικές και βιομηχανικές εφαρμογές. Το καινοτόμο πνεύμα και η ιδέα της Toshiba να αγκαλιάζει την αλλαγή ως μέσο προόδου, εγγυάται την παροχή ποιοτικών προϊόντων στους πελάτες της με συνεχόμενες βελτιώσεις σε αυτά.
Πελάτης
Toshiba
Corporate Website
Mobile First
Δέσμευση στους ανθρώπους, δέσμευση στο μέλλον
Toshiba

Corporate Website
Mobile First
Δέσμευση στους ανθρώπους, δέσμευση στο μέλλον
Website Development

Οι χρήστες του website της Toshiba, έχοντας σοβαρή πρόθεση αγοράς, δίνουν προσοχή στη λεπτομερή παρουσίαση του προϊόντος και των χαρακτηριστικών του. Οι αγοραστές θέλουν απλές και βασικές πληροφορίες για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, οπότε με την κατάλληλη ιεραρχία πληροφοριών, οπτικά σύμβολα και πρακτικά χαρακτηριστικά όπως το εικονίδιο «Φιλική εκτύπωση», οι αγοραστές μπορούν να κατανοήσουν γρηγορότερα και ευκολότερα τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το προϊόν.

Η σύνδεση του online με τα φυσικά καταστήματα είναι πάντα μια πρόκληση. Με τη σωστή όμως διάταξη του χάρτη οθόνης και τη λίστα τοποθεσιών, η κίνηση προς τα φυσικά καταστήματα μπορεί να αυξηθεί. Στη σελίδα Εντοπισμού Καταστήματος της Toshiba, επιλέξαμε τη διάταξη διαχωρισμένης οθόνης μεταξύ λίστας και προβολής χάρτη με ένα σαφές πλαίσιο αναζήτησης και κόκκινες καρφίτσες στον χάρτη που υποδεικνύουν φυσικά καταστήματα. Οι χρήστες μπορούν είτε να αναζητήσουν «Σημεία πώλησης», «Συνεργάτες» ή και τα δύο.
Website Development
1
Φιλικό ως προς τον χρήστη και πρακτικά χαρακτηριστικά

Οι χρήστες του website της Toshiba, έχοντας σοβαρή πρόθεση αγοράς, δίνουν προσοχή στη λεπτομερή παρουσίαση του προϊόντος και των χαρακτηριστικών του. Οι αγοραστές θέλουν απλές και βασικές πληροφορίες για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, οπότε με την κατάλληλη ιεραρχία πληροφοριών, οπτικά σύμβολα και πρακτικά χαρακτηριστικά όπως το εικονίδιο «Φιλική εκτύπωση», οι αγοραστές μπορούν να κατανοήσουν γρηγορότερα και ευκολότερα τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το προϊόν.
2
Εντοπισμός καταστημάτων

Η σύνδεση του online με τα φυσικά καταστήματα είναι πάντα μια πρόκληση. Με τη σωστή όμως διάταξη του χάρτη οθόνης και τη λίστα τοποθεσιών, η κίνηση προς τα φυσικά καταστήματα μπορεί να αυξηθεί. Στη σελίδα Εντοπισμού Καταστήματος της Toshiba, επιλέξαμε τη διάταξη διαχωρισμένης οθόνης μεταξύ λίστας και προβολής χάρτη με ένα σαφές πλαίσιο αναζήτησης και κόκκινες καρφίτσες στον χάρτη που υποδεικνύουν φυσικά καταστήματα. Οι χρήστες μπορούν είτε να αναζητήσουν «Σημεία πώλησης», «Συνεργάτες» ή και τα δύο.

Mobile First
Η mobile έκδοση οποιουδήποτε ιστότοπου είναι σημαντικό να παρουσιάζει τις ίδιες πληροφορίες με την desktop έκδοση με τις απαραίτητες προσαρμογές ανά συσκευή. Αυτή η έκδοση για κινητά υπερβαίνει τις προσδοκίες των χρηστών λόγω της εύκολης και γρήγορης πλοήγησης και με την ενσωμάτωσης της ροής του facebook, αυξάνει την αλληλεπίδρασή τους με το brand. Απλή και οπτικά ευχάριστη, η mobile έκδοση ικανοποιεί την ανάγκη των χρηστών για εις βάθος ενημέρωση και υποστήριξη για τα προϊόντα.