1
Φιλικό ως προς τον χρήστη και πρακτικά χαρακτηριστικά
Οι χρήστες του website της Toshiba, έχοντας σοβαρή πρόθεση αγοράς, δίνουν προσοχή στη λεπτομερή παρουσίαση του προϊόντος και των χαρακτηριστικών του. Οι αγοραστές θέλουν απλές και βασικές πληροφορίες για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, οπότε με την κατάλληλη ιεραρχία πληροφοριών, οπτικά σύμβολα και πρακτικά χαρακτηριστικά όπως το εικονίδιο «Φιλική εκτύπωση», οι αγοραστές μπορούν να κατανοήσουν γρηγορότερα και ευκολότερα τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το προϊόν.
2
Εντοπισμός καταστημάτων
Η σύνδεση του online με τα φυσικά καταστήματα είναι πάντα μια πρόκληση. Με τη σωστή όμως διάταξη του χάρτη οθόνης και τη λίστα τοποθεσιών, η κίνηση προς τα φυσικά καταστήματα μπορεί να αυξηθεί. Στη σελίδα Εντοπισμού Καταστήματος της Toshiba, επιλέξαμε τη διάταξη διαχωρισμένης οθόνης μεταξύ λίστας και προβολής χάρτη με ένα σαφές πλαίσιο αναζήτησης και κόκκινες καρφίτσες στον χάρτη που υποδεικνύουν φυσικά καταστήματα. Οι χρήστες μπορούν είτε να αναζητήσουν “Σημεία πώλησης”, “Συνεργάτες” ή και τα δύο.