Η Tommy Hilfiger είναι ένα από τα κορυφαία lifestyle designer brands στον κόσμο και είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για το συνδυασμό κλασικού, cool, Αμερικάνικου στυλ και ανατρεπτικής κομψότητας.
Πελάτης
Tommy Hilfiger
Magento Development
Συστήνοντας την Tommy Hilfiger στο ελληνικό κοινό
Tommy Hilfiger

Magento Development
Συστήνοντας την Tommy Hilfiger στο ελληνικό κοινό
Ecommerce Development

Localization για την Tommy Hilfiger σημαίνει μια δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, η οποία επιτυγχάνει τους παγκόσμιους στόχους επέκτασής της. Η αναπαραγωγή με λεπτομέρεια του international website και η δημιουργία της ίδιας εμφάνισης και αίσθησης καθώς και η ταυτόχρονη ενσωμάτωση των τοπικών δυνατοτήτων, αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία!

Προσφέροντας μια omnichannel εμπειρία σημαίνει πως οι πελάτες έχουν μια άμεση και αψεγάδιαστη εκπλήρωση των αναγκών τους, η οποία υποστηρίζεται από την πλήρη πρόσβασή τους στο απόθεμα. Το Magento 2 ενσωματώνεται πλήρως στο e-shop σας μαζί με τα συστήματα ERP και RMA. Ωστόσο, η εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας σημαίνει πολλά περισσότερα: λήψη της παραγγελίας από ένα φυσικό κατάστημα, δυνατότητα χρήσης gift cards, κουπονιών ή vouchers online και offline, ακόμα και έξυπνη αναζήτηση για το πλησιέστερο κατάστημά. Δίνουμε στους θαυμαστές της Tommy Hilfiger μια πραγματική omnichannel εμπειρία.

Μια άψογη αγοραστική εμπειρία αποτελεί προϋπόθεση για ένα παγκόσμιο κορυφαίο brand, όπως η Tommy Hilfiger. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στο e-shop μπορείτε να λάβετε πρόταση μεγέθους με βάση τις τρέχουσες μετρήσεις σας (ενσωμάτωση Fit Analytics), γρήγορη φόρτωση σελίδων, διαθέσιμα φίλτρα και ολοκλήρωση παραγγελίας μέσω custom checkout μιας σελίδας. Η εύκολη και σαφής πλοήγηση είναι αυτό που κάνει την εμπειρία ενός χρήστη καλύτερη. Και όλοι θα συμφωνήσουμε πως η εμπειρία του χρήστη είναι το παν στο e-commerce.
Ecommerce Development
1
Localization

Localization για την Tommy Hilfiger σημαίνει μια δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, η οποία επιτυγχάνει τους παγκόσμιους στόχους επέκτασής της. Η αναπαραγωγή με λεπτομέρεια του international website και η δημιουργία της ίδιας εμφάνισης και αίσθησης καθώς και η ταυτόχρονη ενσωμάτωση των τοπικών δυνατοτήτων, αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία!
2
Omnichannel Εμπειρία

Προσφέροντας μια omnichannel εμπειρία σημαίνει πως οι πελάτες έχουν μια άμεση και αψεγάδιαστη εκπλήρωση των αναγκών τους, η οποία υποστηρίζεται από την πλήρη πρόσβασή τους στο απόθεμα. Το Magento 2 ενσωματώνεται πλήρως στο e-shop σας μαζί με τα συστήματα ERP και RMA. Ωστόσο, η εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας σημαίνει πολλά περισσότερα: λήψη της παραγγελίας από ένα φυσικό κατάστημα, δυνατότητα χρήσης gift cards, κουπονιών ή vouchers online και offline, ακόμα και έξυπνη αναζήτηση για το πλησιέστερο κατάστημά. Δίνουμε στους θαυμαστές της Tommy Hilfiger μια πραγματική omnichannel εμπειρία.
3
Μοναδική Εμπειρία

Μια άψογη αγοραστική εμπειρία αποτελεί προϋπόθεση για ένα παγκόσμιο κορυφαίο brand, όπως η Tommy Hilfiger. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στο e-shop μπορείτε να λάβετε πρόταση μεγέθους με βάση τις τρέχουσες μετρήσεις σας (ενσωμάτωση Fit Analytics), γρήγορη φόρτωση σελίδων, διαθέσιμα φίλτρα και ολοκλήρωση παραγγελίας μέσω custom checkout μιας σελίδας. Η εύκολη και σαφής πλοήγηση είναι αυτό που κάνει την εμπειρία ενός χρήστη καλύτερη. Και όλοι θα συμφωνήσουμε πως η εμπειρία του χρήστη είναι το παν στο e-commerce.

Mobile First
Αγορές εν κινήσει!
Απολαύστε μια μοναδική mobile εμπειρία με ενημέρωση για διαθεσιμότητα προϊόντων για το μέγεθός σας και ένα εύχρηστο, λειτουργικό menu. Η εύκολη και γρήγορη πλοήγηση με checkout μιας σελίδας κάνει την εμπειρία των αγορών σας μοναδική. Η απλότητα στη διάθεσή σας!