Η SkinCare Manifesto δραστηριοποιείται στον φαρμακευτικό κλάδο και στον χώρο της ομορφιάς από το 1983. Η εταιρεία έχει ένα φαρμακείο στην Κατερίνη με προϊόντα υγείας και αντίστοιχες υπηρεσίες. Σκοπός της είναι να διευρύνει τις δραστηριότητές της σε άλλες χώρες κι έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μοντέρνο και αξιόπιστο online κατάστημα.
Πελάτης
SKINCARE MANIFESTO
Magento Development
UI/UX Optimization
UI/UX Optimization
Ένας κορυφαίος προορισμός
shopping
SKINCARE MANIFESTO

Magento Development
UI/UX Optimization
UI/UX Optimization
Ένας κορυφαίος προορισμός
shopping
Ecommerce Development

Επιτυχής τοπικοποίηση σημαίνει ότι έχουμε φροντίσει πληθώρα ζητημάτων όπως:
- Την τοπική γλώσσα, που σημαίνει να ανακαλύψουμε πως συνηθίζουν να αντιδρούν οι eshop-ers σε CTAs όπως το “Προσθήκη στο Καλάθι”
- Την σύνδεση με τοπικές υπηρεσίες τρίτων (π.χ. μηχανές σύγκρισης τιμών) και παγκόσμιους μεταφορείς

Προσφορές, Special Promotions, Δώρα και άλλα είναι μερικά από τα προνόμια του loyalty clulb της SkinCare. Δημιουργούμε συστήματα loyalty που δημιουργούν πιστούς πελάτες.

Όλοι λατρεύουν να παίρνουν δώρο ένα προϊόν για την κουζίνα. Γι’ αυτό ενσωματώσαμε τη λειτουργικότητα της Συσκευασίας Δώρου στην σελίδα του καλαθιού, όπως και το CTA “Αγορά σαν δώρο”. Αυτά τα μικρά μυστικά, βασισμένα σε χρόνια εξειδίκευσης στο e-commerce, οδηγούν σε αύξηση των παραγγελιών και του conversion rate.
Ecommerce Development
1
Viva España

Επιτυχής τοπικοποίηση σημαίνει ότι έχουμε φροντίσει πληθώρα ζητημάτων όπως:
- Την τοπική γλώσσα, που σημαίνει να ανακαλύψουμε πως συνηθίζουν να αντιδρούν οι eshop-ers σε CTAs όπως το “Προσθήκη στο Καλάθι”
- Την σύνδεση με τοπικές υπηρεσίες τρίτων (π.χ. μηχανές σύγκρισης τιμών) και παγκόσμιους μεταφορείς
2
Loyalty Club

Προσφορές, Special Promotions, Δώρα και άλλα είναι μερικά από τα προνόμια του loyalty clulb της SkinCare. Δημιουργούμε συστήματα loyalty που δημιουργούν πιστούς πελάτες.
3
Λειτουργικότητα Δώρων

Όλοι λατρεύουν να παίρνουν δώρο ένα προϊόν για την κουζίνα. Γι’ αυτό ενσωματώσαμε τη λειτουργικότητα της Συσκευασίας Δώρου στην σελίδα του καλαθιού, όπως και το CTA “Αγορά σαν δώρο”. Αυτά τα μικρά μυστικά, βασισμένα σε χρόνια εξειδίκευσης στο e-commerce, οδηγούν σε αύξηση των παραγγελιών και του conversion rate.

Mobile First
Στόχος μας ήταν η επιτάχυνση των conversions από κινητές συσκευές με τη μείωση του αριθμού των βημάτων για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η χρήση sticky κουμπιού αγοράς, οι finger-friendly επιλογές και άλλα διαδραστικά features σε όλη τη διαδικασία αγοράς, κρατά τους επισκέπτες μέσω του gamification.
Αποτελέσματα
Φτάνοντας στην κορυφή σε χρόνο μηδέν
0
%
Conversion Rate
0
%
Έσοδα
0
%
Παραγγελίες
Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα online φαρμακείο που θα κατορθώσει να κερδίσει νέους πελάτες στο εξωτερικό, να παρέχουμε σε αυτούς τους πελάτες μία ευχάριστη εμπειρία shopping και ως εκ τούτου να βοηθήσουμε την εταιρεία να αναπτυχθεί ταχύτερα και εξυπνότερα.