Εάν δεν τρέχεις ήδη διαφημίσεις στο Facebook, ξεκίνα! Τι έχoυν να σου προσφέρουν; Υψηλά ποσοστά μετατροπών (Conversion Rate), τουτέστιν περισσότερα κέρδη για την επιχείρησή σου!
Το Facebook αποτελεί μία από τις δύο βασικότερες πλατφόρμες του Digital Marketing, αφού -μαζί με τη Google που ξέρει τα πάντα- έχει αναδειχθεί o «καλύτερος φίλος» της συντριπτικής πλειοψηφίας του πληθυσμού του αναπτυγμένου κόσμου. Αυτό σημαίνει ότι γνωρίζει όλα τα μυστικά και τα ενδιαφέροντά μας – όπλο ακαταμάχητο για το Μarketing!
Εδώ ο χρήστης χαζεύει τι κάνουν οι γνωστοί του, chatάρει με τους φίλους του, αλλά συγχρόνως διαβάζει, ενημερώνεται και ψωνίζει! Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει κατορθώσει να θολώσει τα όρια ανάμεσα στην προσωπική και επαγγελματική μας ζωή, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται ακόμα και για πωλήσεις B2B. Γι’ αυτό μη μένεις άλλο έξω από το παιχνίδι!
Μία αποτελεσματική και πρωτίστως αποδοτική διαφήμιση, όμως, απαιτεί την ικανοποίηση μίας σειράς παραγόντων που πρέπει να προσέξεις.
- Στην αρχή όλοι μάχονταν για να αυξήσουν τα page likes τους. Σήμερα, μικρή σημασία έχουν, αφού με την τελευταία αλλαγή του αλγόριθμου του Facebook, οι επαγγελματικές σελίδες μείωσαν δραματικά το οργανικό reach των post τους. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει το παραδοσιακό πλέον «boost post», αν θέλεις να φτάσει το post σου σε περισσότερα μάτια και να βελτιώσεις το branding της εταιρείας σου.
- Στον κόσμο του Ecommerce, το θέμα είναι η διασύνδεση της business page σου στο Facebook με το e-shop σου. Κάτι που το Facebook έχει φυσικά προνοήσει! Με το Facebook pixel θα έχεις αναλυτικά δεδομένα για τις κινήσεις των fans σου – στο site σου πλέον. Κρίσιμη συνθήκη, όμως, είναι η σωστή διαμόρφωση των events του Facebook pixel, ώστε να καταγράφει τις προσθήκες στο καλάθι, τις αγορές, τη συμπλήρωση μιας φόρμας κ.ο.κ.
- Κι έπειτα ξεκινούν, οι απεριόριστες δυνατότητες που μπορεί να σου δώσει ένα τόσο δυναμικό και ταχέως αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο! Πριν περάσουμε όμως σε αυτές, αυτό που πρέπει να ορίσεις μόνος σου είναι οι στόχοι του e-shop σου: χρειάζεσαι branding ή sales; Τι ενδιαφέροντα έχει ο ιδανικός σου πελάτης; Τι sites επισκέπτεται; Όταν ξεκαθαριστούν όλα αυτά, τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ορίσεις τους στόχους και το target group σου. Ο καταναλωτής δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να νιώσει ότι με τη δημοσίευση/διαφήμισή σου δεν γνωρίζεις καλά το brand ή την persona σου.
- Φυσικά, πολύ σημαντικό στάδιο είναι και η ανάλυση του ανταγωνισμού (competitive analysis) για να δεις πόσο ανταγωνιστική είναι η αγορά στην οποία κινείσαι, καθώς επίσης και για να πάρεις ιδέες για το κοινό σου και να εντοπίσεις ευκαιρίες και “προβλήματα”.
- Επί του τεχνικότερου τώρα, δώσε μεγάλη προσοχή στο ad copy σου. Να είσαι σύντομος και περιεκτικός, αλλά ταυτόχρονα προσπάθησε να τραβήξεις την προσοχή και το ενδιαφέρον του χρήστη, ώστε να πατήσει πάνω στη διαφήμισή σου αντί να συνεχίσει το scrolling στα νέα των φίλων του.
- Μπορεί να γράψεις το πιο φανταστικό και παρακινητικό κείμενο, αλλά χωρίς μία εικόνα που θα “τραβήξει το μάτι” του χρήστη, δεν θα έχεις ποτέ το αποτελέσμα που ζητάς. Μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις. Κλασικό και χιλιοειπωμένο μεν, αδιαμφισβήτητο δε. Χρησιμοποίησε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, δώσε “ζωή” στο banner σου είτε με έντονα χρώματα είτε με τη χρήση φυσικών προσώπων και πάντα με το κατάλληλο Call To Action (CTA).
- Εκμεταλλεύσου την παντρειά Facebook-Instagram. Το Instagram ανεβαίνει με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και σε περιμένει να το εκμεταλλευτείς. Δημιούργησε διαφημίσεις μόνο για Instagram stories και θα καταλάβεις αμέσως διαφορά τόσο σε επίπεδο branding όσο και σε επίπεδο πωλήσεων.
- Παρακολούθησε τις καμπάνιες σου, κάνε tests και βελτιστοποιήσεις. Κάνε όσα περισσότερα tests μπορείς για να δεις ποια εικαστικά, ποια κοινά ή ποιο είδος διαφήμισης (carousel, single image, canvas) αποδίδει περισσότερο για την αύξηση του δικού σου Conversion Rate.
- Κι έπειτα εγένετο… το Dynamic Remarketing! Μπήκε κάποιος στο e-shop σου και χάζεψε 5-6 προϊόντα; Δείξ’ του τα ξανά ενώ χαζεύει στο Facebook. Το Dynamic Remarketing στο Facebook προϋποθέτει ένα product feed από το e-shop σου, αλλά μετά κάνει θαύματα. Πωλήσεων!
Εάν κάπου κολλήσεις ή χρειάζεσαι περισσότερα conversions, επικοινώνησε μαζί μας!