Μετά από μια σειρά συναντήσεων με τον πελάτη, αλλά και αναλυτική έρευνα της αγοράς και του ανταγωνισμού, η NetSteps σχεδίασε τις κατάλληλες ενέργειες για την online προώθηση του brand Nobacco.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη διαχείριση των Social Media, στο Email Marketing και στη δημιουργία και προώθηση του κατάλληλου Content.
To σύνολο των ενεργειών στηρίζεται και από τα εργαλεία που έχει η NetSteps στη διάθεσή της, όπως το Magento Business Intelligence, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για εξαγωγή έξυπνων δεδομένων και στατιστικών, αλλά και το Online Monitoring που καταγράφει σχόλια και αναφορές online για το brand και τον ανταγωνισμό. Η χρήση των συγκεκριμένων εργαλείων δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύπτονται διαρκώς νέες ευκαιρίες προώθησης, ώστε να δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, που θα οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.