ΝΑΙ ή ΟΧΙ στα #Hashtags στο Facebook;

Μπορεί η πληροφόρηση πάνω σε τέτοια hot social topics να είναι ανεξάντλητη και συνεχώς μεταβαλλόμενη, αλλά εμείς διαβάσαμε και συγκεντρώσαμε παρακάτω τις τελευταίες πληροφορίες πάνω στο θέμα, για το 2022.  

Έτσι λοιπόν διαβάσαμε πως, μια μελέτη με περισσότερα από 200.000 brand posts στο Facebook διαπίστωσε ότι το post με 1 ή 2 hashtags είχε 593 interactions, κατά μέσο όρο, το με post με 3-5 hashtags είχε 416 interactions και 188 interactions για post με 10+ hashtags. Επομένως, οι αναρτήσεις στο Facebook με λιγότερα hashtags τείνουν να έχουν καλύτερη απόδοση. 
 

  • Οι αναρτήσεις στο Facebook με λιγότερα hashtags δίνουν την ευκαιρία να αναλύσουμε ποιο hashtag λειτουργεί. Είναι δύσκολο να ανακαλύψουμε ποιο hashtag αυξάνει το engagement αν έχουμε βάλει 10 hashtags στην ίδια ανάρτηση. 
     
  • Πολλά διαφορετικά hashtags για ένα μόνο θέμα μπορεί μερικές φορές να προκαλούν σύγχυση στους users. Διατηρούμε απλό το post και χρησιμοποιούμε ένα ή μερικά hashtag που οι users μπορούν να κατανοήσουν και να θυμηθούν. 
     
  • Posts με hashtags μπορούν να βρεθούν στο Facebook Search. Η δυνατότητα αναζήτησης του Facebook μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλής όσο αυτή της Google, αλλά μην υποτιμάμε τη δυναμική της. 
     
  • Τα hashtags που χρησιμοποιούμε θα πρέπει να είναι uber-relevant με το content που μοιραζόμαστε. Δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα της χρήσης δημοφιλών hashtag —ειδικά αν δεν έχουν καμία σχέση με την ίδια την ανάρτηση— δεν θα μας φέρει ποιοτικό κοινό που θα ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό μας. 
     
https://sproutsocial.com/insights/hashtags-on-facebook/

  • Χρησιμοποιούμε περίπου 2 έως 3 hashtag στο Facebook post, αλλά το δοκιμάζουμε με την πάροδο του χρόνου για να δούμε τι λειτουργεί καλύτερα για τη σελίδα μας. Δεν το παρακάνουμε γιατί δεν θέλουμε η ανάρτησή μας να μοιάζει με έναν τοίχο από hashtags. 
     
  • Μπορούμε να μετρήσουμε την αποδοτικότητα της χρήσης hashtags στα Insights της σελίδας μας, στα “Posts”. Αυτό θα δώσει μια ανάλυση του engagement rate, του τύπου της ανάρτησης και total reach σε post-by-post κλίμακα. 
     

 
Hashtags #TIPS: 

  • Χρησιμοποιούμε hashtag σε Προτάσεις: Κάτι απωθητικό σχετικά με τη χρήση hashtag στο Facebook, είναι το εξής: Επανάληψη της ίδιας λέξης —μία με hashtag, μία όχι— στην ίδια ανάρτηση. Όταν ένα hashtag χρησιμοποιείται στην πρόταση φυσικά, φαίνεται πιο ελκυστικό οπτικά. 
    ❌Who gets your vote for NBAFinals MVP? #NBAFinals MVP” 
    ✔️Who gets your vote for #NBAFinals MVP?” 
     
  • Χρησιμοποιούμε hashtags για να προσδιορίσουμε ένα θέμα συζήτησης 
    Για παράδειγμα, “The Heat are playing great! #NBAFinals” 
     
  • Παρακολουθούμε τα trends και τι συμβαίνει στο community και λαμβάνουμε μέρος στη συζήτηση 
    Το #ThrowbackThursday ή το #tbt είναι δημοφιλή hashtags που εμφανίζονται φυσικά στο community όπου οι χρήστες δημοσιεύουν παλιές ή νοσταλγικές φωτογραφίες. 
     
  • Δοκιμάζουμε να ξεκινήσουμε ένα hashtag challenge. Αυτό επιτρέπει στους users του Facebook να δημιουργήσουν αμέσως μια ανάρτηση με το hashtag που χρησιμοποιούμε για την πρόκληση και μπορεί να δημιουργήσει καλό engagement για το hashtag που έχoυμε επιλέξει. 

Συμπερασματικά λοιπόν, η χρήση των hashtag στο Facebook πρέπει να γίνεται με σύνεση και όταν υπάρχει στρατηγικός σκοπός χρήσης του, για την ανάδειξη ενός brand hashtag, υποβοήθηση ενός challenge, την αξιοποίηση trending topics. Οπότε, ερευνούμε αν η χρήση τους (1-3 hashtags max) είναι χρήσιμη στην απόδοση του συγκεκριμένου post που θέλουμε να δημοσιεύσουμε.  

Looking for e-business solutions?

Welcome to the Experts!

Never share sensitive information (credit card numbers, social security numbers, passwords) through this form.