Το luxury brand της Mitos Swimwear εμπιστεύτηκε τη NetSteps για τη digital εικόνα του και στρατηγική του στο eCommerce.
Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μία ολοκληρωμένη digital στρατηγική, η NetSteps κατάφερε να αυξήσει τα έσοδα από τις online πωλήσεις της Mitos Swimwear κατά 50%, ενώ τα μαγιό που λατρεύουν οι διασημότητες ανά τον κόσμο φορέθηκαν φέτος το καλοκαίρι 77% περισσότερο σε σχέση με πέρσι.
Η συνεργασία NetSteps-Mitos Swimwear επικεντρώνεται στην προβολή της ποιότητας και του luxury feel των χειροποίητων μαγιών με ξεχωριστά εικαστικά, εξειδικευμένη στόχευση κοινού και υψηλής αισθητικής διαφημίσεις.