Η μετάβαση από UA σε GA4 έχει ήδη ολοκληρωθεί, αλλά πόσο εύκολα παρακολουθείς τα Realtime Data στην ανανεωμένη πλατφόρμα; Πώς λαμβάνεις αποφάσεις όταν τρέχεις one-day promo offer για τη σωστή κατανομή του ad spent σου; Εν όψει Black Friday, οι προσαρμογές των καμπανιών με ταχύτητα, αμεσότητα & αποτελεσματικότητα είναι πιο σημαντικές από ποτέ!
Τα Google Analytics είναι ένα εργαλείο καταγραφής και μέτρησης της κίνησης και του engagement των χρηστών στο eShop σου, που σου δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσεις τη συμπεριφορά των επισκεπτών και να προσαρμόσεις αντίστοιχα τη στρατηγική marketing για βέλτιστα αποτελέσματα.
Η χρήση των Realtime Report στα Universal Analytics ήταν ύψιστης σημασίας τόσο για ελέγχους σωστής λειτουργίας ενός eShop όσο και για Promos που έτρεχαν για σύντομα χρονικά διαστήματα. Στον σύγχρονο κόσμο, που οι επιχειρηματικές αποφάσεις τρέχουν και οι συνθήκες της αγοράς αλλάζουν τόσο γρήγορα, η live αποτύπωση των αποτελεσμάτων είναι ύψιστης σημασίας για τη λήψη των απαραίτητων ενεργειών.
Το πρόβλημα
Στα Google Analytics 4 ο χρόνος που χρειάζεται η πλατφόρμα για να συλλέξει και να επεξεργαστεί τα δεδομένα, δηλ. το Data Freshness, κυμαίνεται από 24-48 ώρες, με αποτέλεσμα να μην έχουμε real time δεδομένα. Φυσικά, υπάρχουν πάντα τα συστήματα CRM για πιο άμεση πληροφόρηση, ωστόσο αυτό δεν λύνει το πρόβλημα του καναλιού από την οποία ήρθε ο χρήστης – πόσω μάλλον συγκεκριμένης διαφήμισης.
Η λύση
Η τεχνική διασύνδεση του GA4 με το BigQuery και το Looker Studio είναι η λύση για την παρακολούθηση σε real time των βασικών eCommerce KPIs, ούτως ώστε να είναι δυνατή η παραμετροποίηση κάθε απαιτούμενης marketing ενέργειας. Στη NetSteps έχουμε δημιουργήσει προσωποποιημένα repots βασισμένα στους stakeholders, με reports που αφορούν τα κανάλια, τις καμπάνιες, τις συσκευές, τις τοποθεσίες, τα προϊόντα και τις διαφημίσεις. Φυσικά, γίνεται παραμετροποίηση των reports, βάσει των αναγκών κάθε κλάδου και account.
Παράλληλα, με τη δημιουργία cloud-based data warehouse από την ομάδα των τεχνικών και των marketeers της NetSteps μας δίνει τη δυνατότητα για σύνδεση πολλαπλών πηγών data στο BigQuery, με αποτέλεσμα να έχουμε πολύ καλύτερη κατανομή της υπολογιστικής δύναμης για ακόμα πιο αξιόπιστα αποτελέσματα και reporting.
Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα:
- Παρακολούθησης των βασικών eCommerce KPIs (Impressions, CPC, Transactions, Revenue) των paid καναλιών
- Visualization των δεικτών παρακολούθησης και παραμετροποίηση όπου απαιτείται