Όπως και ολόκληρη η χρονιά μέχρι τώρα, έτσι και η Black Friday του 2020 θα είναι ιδιαίτερη. Χωρίς την επιλογή για αγορές σε καταστήματα λόγω lockdown και πανδημίας και με τη γενικότερη αυξανόμενη τάση του e-commerce τα τελευταία χρόνια, online is the place to be!
Παρακάτω παρουσιάζεται μια checklist για επιχειρήσεις που θα ήθελαν να λάβουν μέρος σε μια από τις πιο δημοφιλείς ημέρες του ηλεκτρονικού – και μη – εμπορίου.
1. Θα αντέξει το e-shop;
Η online κίνηση τη συγκεκριμένη ημέρα είναι πολύ αυξημένη, όπως γνωρίζουμε. Πολλά όμως e-shops δεν μπορούν να την υποστηρίξουν, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν άσχημη εικόνα στους επισκέπτες (καθυστέρηση φόρτωσης, crash σελίδων, κ.τ.λ.) που οδηγούν σε ένα απογοητευτικό user experience. Πρέπει να έχουν γίνει οι κατάλληλες τεχνικές υποδομές στο e-shop έγκαιρα, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του και μια ικανοποιητική εμπειρία για τους πελάτες.
2. Τι προσφέρεις;
Επειδή το κάνουν όλοι, δεν σημαίνει πως πρέπει να συμμετέχεις κι εσύ. Βάζοντας απλά τον τίτλο Black Friday στο e-shop χωρίς τις αντίστοιχες ιδιαίτερες προσφορές για την ημέρα/περίοδο μπορεί να γίνει περισσότερο κακό στο brand παρά καλό. Η ενδελεχής μελέτη της αγοράς και η σύγκριση με το δικό σου προϊόν/υπηρεσία είναι μια σωστή στρατηγική για το τι πραγματικά νέο μπορείς να προσφέρεις. Το αγοραστικό κοινό είναι έμπειρο πλέον στο online shopping και αναμένει κάτι διαφορετικό για την Black Friday. Πόσο μάλλον για την Black Friday του 2020!
3. Πώς θα δείξεις στο κοινό τις super προσφορές σου;
Αφού καταλήξεις στις ειδικές προσφορές για την Black Friday, πρέπει να βρεις και τον κατάλληλο τρόπο να τις παρουσιάσεις. Readiness is key τη συγκεκριμένη περίοδο, όπου όλοι προσπαθούν να ξεχωρίσουν και να μεταφέρουν το μήνυμά τους, συνεπώς είναι σημαντικό να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα κανάλια, τη σωστή στιγμή.
- Δημιουργία newsletter list πριν την Black Friday με εκδήλωση ενδιαφέροντος
- Έγκαιρα reviewed διαφημίσεις που θα παρακινήσουν το κοινό να επισκεφθεί το e-shop
- Πρωτότυπο content & διαδραστικές εμπειρίες στα social media (Instagram live & facebook live, stories, etc)
είναι μερικά μόνο από τα εργαλεία που δημιουργούν επιπλέον brand awareness σε συνδυασμό με την επιθυμητή αύξηση στις πωλήσεις.
4. Μετά την Black Friday, τι;
Ok, πήγε καλά η Black Friday και υπήρχαν αρκετές πωλήσεις στο e-shop σου. Τι μπορείς να κάνεις για να διατηρήσεις το νέο σου κοινό; Προσφέροντας extra Black Friday προνόμια σε νέους subscribers και πελάτες δημιουργείται μια νέα σχέση, η οποία δεν ξεκινάει και τελειώνει μόνο κατά τη διάρκεια της Black Friday, αλλά αν τη χτίσεις σωστά μπορείς να την μετατρέψεις σε μία σταθερή μακροχρόνια σχέση.
Για περισσότερα tips & tricks, επικοινώνησε μαζί μας εδώ!