Αν έχεις e-shop, τρέχεις σίγουρα και καμπάνιες Google, αφού όπως δεν μπορεί να υπάρξει εταιρεία χωρίς marketing, έτσι δεν δύναται να σταθεί και e-shop χωρίς Digital Marketing!
Είναι αυτονόητο πως όλοι κυνηγάμε τις μετατροπές – οτιδήποτε κι αν σημαίνει αυτό στον κλάδο κάθε επιχείρησης – αλλά το ζήτημα είναι πώς μπορούμε να πετύχουμε ολοένα περισσότερες μετατροπές/αγορές; Τα Google Ads είναι ο κλασικός μας σύμμαχος στην επίτευξη αυτού του στόχου, αλλά είσαι σίγουρος ότι εκμεταλλεύεσαι πλήρως τις δυνατότητές τους; Έλεγξε τα παρακάτω tips για να βελτιώσεις την απόδοση των διαφημίσεών σου και τις πωλήσεις σου στο μέγιστο.
Ο σχεδιασμός, η ολοκληρωμένη διασύνδεση και το στήσιμο μιας καμπάνιας είναι μόνο η αρχή! Μία διαφήμιση μπορεί να φαίνεται πολύ όμορφη κι ελκυστική στο χαρτί, αλλά η δημοσίευσή της μπορεί να αντιστρέψει αυτή την εικόνα πολύ γρήγορα! Τι πρέπει, λοιπόν, να προσέξεις για να αυξήσεις τόσο τα clicks που φέρνει στο e-shop σου όσο και τα έσοδα στο πορτοφόλι σου;
- Σωστή Στόχευση
Η διαμόρφωση του πιο αποδοτικού κοινού στόχευσης των διαφημίσεών σου αποτελεί ένα από τα βασικότερα σημεία-κλειδιά για την απόδοση κάθε διαφήμισης – κι ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του Digital Marketing εξ ορισμού. Αν πουλάς drones και διαφημιστείς στην τηλεόραση, σίγουρα θα σε μάθουν πολλοί. Αλλά αν η Google campaign σου στοχεύσει όσους ενδιαφέρονται για gadgets ή έχουν επισκεφτεί το site του ανταγωνιστή σου ή ψάχνουν τιμές για drones, τότε σίγουρα θα πουλήσεις περισσότερο. Στόχευση κοινού θα πει να ξέρεις σε ποιους απευθύνεσαι και γιατί: αν θέλεις να πετύχεις awareness θα κάνεις μία display campaign με στόχευση συγκεκριμένα sites (placements) ή ανθρώπους με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, ενώ αν θέλεις πελάτες που βρίσκονται πιο βαθιά στο sales funnel, θα διαμορφώσεις μία δυνατή remarketing campaign. Αν οι διαφημίσεις σου δεν στοχεύουν το σωστό κοινό, τότε απλά σπαταλάς χρήματα σε μη δυνητικούς πελάτες. - Remarketing
Ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία αύξησης του πολυπόθητου Conversion Rate: απευθύνσου στο κάθε lead σύμφωνα με τις ανάγκες του. Με τη διασύνδεση των Google Analytics και των Google Ads, μπορείς να διαμορφώσεις segments ανάλογα με τις κινήσεις των χρηστών στο e-shop σου και με βάση αυτά να δημιουργήσεις search ή display campaigns, ούτως ώστε και το διαφημιστικό σου μήνυμα να είναι προσαρμοσμένο στην αναμενόμενη συμπεριφορά κάθε segment. Για παράδειγμα, μπορείς να προβάλλεις διαφορετική διαφήμιση σε κάποιον που μπήκε πρώτη φορά στο e-shop σου με εκείνον που έχει μείνει 7-10 λεπτά ή σε όποιον εγκατέλειψε το καλάθι του. - Dynamic Remarketing
Με τη διαμόρφωση της product feed, μπορείς να προβάλλεις δυναμικές διαφημίσεις στους επισκέπτες του e-shop σου. Πόσες φορές σου έχει τύχει να χαζεύεις ένα φόρεμα σε ένα site και μετά να σε κυνηγάει με διαφήμιση; Αυτό λοιπόν ονομάζεται Dynamic Remarketing, καθώς παίρνει δυναμικά τα ακριβή προϊόντα που είδαν οι επισκέπτες του site σου και τους τα προβάλλει ως διαφήμιση – απογειώνοντας το ROI κάθε e-shop! - Διαφημιστικό Κείμενο
Δύο σειρές κείμενο και τυραννά τόσο κόσμο! Βέβαια, η δυσκολία του διαφημιστικού κειμένου βρίσκεται στη συντομία του, καθώς το «λακωνίζειν εστίν φιλοσοφείν» και το μυστικό κρύβεται στην τέχνη του να κλέψεις τα μάτια του εν δυνάμει πελάτη σου. Η λύση είναι μία: testing, testing και testing! Ήδη στα best practices της Google o αριθμός των διαφημίσεων σε κάθε ad group αυξήθηκε από 2 σε 3, γεγονός που αποδεικνύει από μόνο του ότι το να δοκιμάζεις διαρκώς νέα διαφημιστικά κείμενα, καθώς και extensions, είναι καθοριστικής σημασίας για να δεις τι αποδίδει καλύτερα για να προσεγγίσεις τον ιδανικό σου πελάτη. - Dynamic Search Ads
Αν έχεις καλό SEO στο e-shop σου, τότε μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες που σου προσφέρει η Google με τις Dynamic Search Ads (DSA). Οι DSA είναι ιδανικές για e-shop με μεγάλη γκάμα προϊόντων, αφού αυτό που κάνουν είναι να διαβάζουν τους τίτλους των προϊόντων σου και όταν κάποιος κάνει αντίστοιχη αναζήτηση να του προβάλλουν διαφήμιση με προσαρμοσμένο κείμενο σε αυτό που αναζητά. Φαντάσου πόσες ώρες γλιτώνεις από τη δημιουργία και τη διαχείριση δεκάδων campaigns, ενώ παράλληλα εξασφαλίζεις κατά κανόνα υψηλότερο Conversion Rate. - Landing Page
Αν κατάφερες να κερδίσεις το click με τη διαφήμισή σου, τώρα το παιχνίδι παίζεται στο γήπεδό σου! Θα καταφέρει το e-shop σου να μετατρέψει τον επισκέπτη σε πελάτη; Η landing page σου θα καθορίσει αυτό το ματς, ενώ παίζει εξίσου πρωταγωνιστικό ρόλο και στη βαθμολογία της διαφήμισής σου από την ίδια τη Google. Πόσο σχετική είναι με αυτό που διαφημίζεις και με το κοινό το οποίο στοχεύεις; Αν ένας χρήστης κλικάρει σε μία διαφήμιση που λέει «Αντηλιακά ΧΧΧ με -55% Έκπτωση» και βρεθεί στην αρχική σελίδα ενός online φαρμακείου, σίγουρα δεν έχει βρει αυτό που ψάχνει! - Keywords
Τα keywords είναι ο πυρήνας κάθε search campaign, αφού αποτελούν τον πυροδοτητή της. Γι’ αυτό θέλουν διαρκή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση, ώστε να σου αποδίδουν τα μέγιστα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος! Ελέγχοντας συστηματικά τα search terms, μπορείς να ξεκαθαρίσεις τα αποδοτικά keywords, να προσθέσεις negative, αλλά και να επιτύχεις conversions φθηνότερα! Το Quality Score κάθε keyword, αλλά και το πόσο «κλειστή» ή «ανοιχτή» έχεις αφήσει την εμφάνιση της διαφήμισής σου ανά keyword, διαμορφώνει την τιμή του click.
+1 Bid/Schedule adjustments
Η εξοικονόμηση διαφημιστικού budget, αλλά και η αύξηση των πωλήσεων επιτυγχάνεται και μέσα από την προσαρμογή των bids σου είτε ανά keyword είτε ανά κοινό στόχευσης, ανά συσκευή, ανά ώρα κλπ. Αν διαφημίζεις μία αλυσίδα πιτσαρίας είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσεις πως οι διαφημίσεις σου έχουν υψηλότερο conversion rate το μεσημέρι και από κινητές συσκευές. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να προσαρμόσεις το bid σου, ώστε η διαφήμισή σου να προβάλλεται σε κινητά τηλέφωνα, αλλά και τον προγραμματισμό της ώστε να είναι ενεργή τις ώρες που πετυχαίνει υψηλότερο conversion rate.
Αν συναντήσεις οποιαδήποτε δυσκολία, επικοινώνησε μαζί μας για να απογειώσουμε τις πωλήσεις σου ?