Η νέα δεκαετία βρίσκει το ηλεκτρονικό εμπόριο σε μία εποχή που “τρέχει” περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Το μόνιμο scroll έχει γίνει συνήθεια σε όλα τα social media, είτε σε stories είτε σε feed. Αυτός που θα καταφέρει να σταματήσει το scroll είναι και ο νικητής! Ένα παιχνίδι που παίζεται από πολλούς αλλά λίγοι μόνο είναι οι νικητές: αυτοί που θα αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα των παρακάτω πρακτικών στα social media τους!
Αν θέλεις να γίνεις ένας Scroll Stopper πρέπει να αγαπήσεις τα βίντεο και τα gif. Τα Instagram βίντεο views αυξάνονται κατά 80% χρόνο με το χρόνο (Makeawebsitehub, 2020) και οι χρήστες αλληλεπιδρούν 34% περισσότερο με ένα βίντεο από ότι με μία εικόνα (Napoleoncat, 2019). Ένας εύκολος τρόπος να δημιουργήσεις μικρά βίντεο είναι η δημιουργία gif και stop-motion. Κάτι entertaining, κάτι funny και ένα έξυπνο concept και έχεις κερδίσει την προσοχή του χρήστη!
Και εκεί που scrollάρεις βλέπεις ένα “Win…win..win!”. Contests και Giveaways είναι ένα trend που δεν πρέπει να αγνοήσεις γιατί είναι ένας σίγουρος τρόπος να αλληλεπιδράσει μαζί σου ο χρήστης. Οι followers αυξάνονται κατά 70% πιο γρήγορα στα accounts που πραγματοποιούν διαγωνισμούς, από ότι σε αυτά που δεν πραγματοποιούν (Outgrow, 2019). Ακόμα, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατά μέσο όρο πάνω από το 34% των νέων πελατών αποκτώνται από διαγωνισμούς (Outgrow, 2019). Κέρδισε λοιπόν followers, κάνε brand awareness, και αν έχεις ένα ποιοτικό και eye-catchy feed θα κερδίσεις μόνιμους fans με έναν απλό διαγωνισμό.
Αν δεν σου τράβηξαν τη προσοχή αυτές οι φωτογραφίες, τότε ποιες θα σου τις τραβήξουν; Influencers… αλλιώς οι celebrities του Instagram, είναι ένας κλασικός και αξιόπιστος τρόπος για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των χρηστών! Έχει αποδειχθεί ότι 8 στους 10 καταναλωτές έχουν αγοράσει ένα προϊόν αφότου είδαν να τους το συστήνει ένας influencer (Rakutenmarketing, 2019). Μιλώντας για revenue όμως, για κάθε 1$ που ξοδεύεται σε influencer marketing, επιστρέφονται κατά μέσο όρο 18$ (Inluencermarketinghub, 2018). Είναι σαφές λοιπόν πως celebrities αλλά και micro-influencers βοηθούν το brand να γίνει γνωστό, ενώ παράλληλα οδηγούν και σε περισσότερα conversions.
Δοκίμασε τις παραπάνω τεχνικές για “έξυπνο περιεχόμενο” και γίνε ένας scroll-stopper! Αρκεί μόνο να αιχμαλωτίσεις το βλέμμα του χρήστη και θα δεις το reach σου να φτάνει νούμερα που ούτε είχες φανταστεί!