Λίγο αφού έφυγαν από τις οθόνες μας τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια, οι τάρανδοι και όλα τα συναφή, αφού γέμισαν ποσοστά εκπτώσεων και μοναδικών προσφορών, έχει φτάσει η ώρα να γεμίσουν οι οθόνες μας καρδούλες! Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η γιορτή των δώρων και είναι κρίσιμο να μην λείπεις εσύ από όλες αυτές τις πωλήσεις που θα λάβουν χώρα από τώρα μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου (περίπου).
Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε 6+1 πολύτιμα tips, που θα απογειώσουν τις πωλήσεις σου – φυσικά χάρη στον Θεό του Έρωτα…
- Πρόσφερε στο κοινό σου τα κατάλληλα δώρα!
Οι μελέτες στην πηγή του εμπορικού αυτού Θεού (βλ. Αμερική) δείχνουν ότι τα πιο «διάσημα δώρα» είναι τα εξής:
Ωστόσο εάν δεν εμπορεύεσαι κάτι από αυτά, υπάρχει πάντα τρόπος (-οι) να προωθήσεις τα προϊόντα σου!
- Δώσε στους πελάτες σου προτάσεις δώρων
Ακούν στο όνομα Gift Guides και προσφέρουν τη λύση τόσο σε όσους ψάχνουν να βρουν την πιο ευφάνταστη πρόταση δώρου όσο και σε εσένα που θέλεις να προωθήσεις το προϊόν σου. Πρόκειται για εποχιακό content marketing, που συνδυάζει μία σειρά προϊόντων για άνδρες, γυναίκες, κατοικίδια ή τον ίδιο μας τον εαυτό και μπορείς να το προωθήσεις σε όλα σου τα κανάλια! Ούτως ειπείν, δημιουργείς ένα ή περισσότερα ενδιαφέροντα blog post και τα αμπαλάρεις σε ένα αισθητικά όμορφο και διαδραστικό newsletter. Βεβαιώσου ότι υπάρχουν παντού τα links για τα προϊόντα στο eshop σου, ώστε ο χρήστης να μπορεί να αγοράσει αμέσως την πρόταση που του αρέσει!
- Κάνε το eshop σου ένα ρομαντικό μέρος για αγορές!
Είτε η αρχική σελίδα του eshop σου είτε οι landing pages των διαφημίσεών σου πρέπει να είναι «μέσα στο κλίμα». Όπως όλοι οι καταστηματάρχες σκέφτονται τη διακόσμηση της βιτρίνας τους, αντίστοιχα και το eshop σου πρέπει να αποπνέει «έρωτα» – χωρίς να ξεχνάς όμως τα branding guidelines του brand σου! Άλλαξε το banner της αρχικής, πρόσθεσε πιο catchy CTAs ή κι ένα κουπόνι καλωσορίσματος στους νέους χρήστες!
- Φτιάξε εντυπωσιακά εικαστικά!
Τη δύναμη της εικόνας τη γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά! Τα ξεχωριστά γραφικά είναι ένας πολύ δυνατός τρόπος να διαφημίσεις το brand σου και τα προϊόντα σου. Ξεκίνησε να τα χρησιμοποιείς νωρίς, γιατί ένα eye-catching design θα θέλξει και θα εντυπωσιάσει τους πελάτες σου, βάζοντάς τους στο mood να προσφέρουν στο άλλο τους μισό ένα δώρο αγάπης.
- Δώσε στους πελάτες σου τη δυνατότητα να προσφέρουν προσωποιημένα δώρα!
Τα στατιστικά δείχνουν πως η γιορτή της αγάπης δημιουργεί την προτίμηση για προσωπικά, προσωποποιημένα δώρα. Οι χρήστες συνήθως χαζεύουν σε διάφορα sites για να βρουν το τέλειο δώρο για τους αγαπημένους τους, γι’ αυτό πρέπει να ξεχωρίσεις! Μία έξυπνη και εύκολα υλοποιήσιμη ιδέα είναι να τους προσφέρεις τη δυνατότητα να στείλουν κατευθείαν το προϊόν στον παραλήπτη του με περιτύλιγμα δώρου μαζί με μία προσωπική κάρτα! Έτσι, η αγοραστική διαδικασία γίνεται ευκολότερη και μπορούν να στείλουν γρήγορα και άμεσα το δώρο στο άλλο τους μισό.
- Στόχευσε τους άνδρες!
Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι πολλές φορές «καταναγκαστική» για τους άντρες, ωστόσο τα δεδομένα δείχνουν ότι ξοδεύουν το διπλάσιο χρόνο από τις γυναίκες για να βρουν το κατάλληλο δώρο για την αγαπημένη τους, ενώ συγχρόνως έχουν αρκετά υψηλότερο μέσο καλάθι. Γι’ αυτό αξίζει οι καμπάνιες σου, τα εικαστικά σου, οι προσφορές σου να στοχεύσουν τους άνδρες – θα είναι σίγουρα μία από τις λίγες φορές, αλλά υποσχόμαστε ότι θα είναι αποδοτική.
+1 Ξαναστόχευσε τους περσινούς σου πελάτες!
Οι νέοι πελάτες είναι πάντα καλά νέα, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες θα φέρουν πολύ περισσότερα έσοδα στην εταιρεία σου. Γι’ αυτό, χρησιμοποίησε όσους αγόρασαν πέρυσι από το eshop σου ή ανταποκρίθηκαν στην περσινή σου αντίστοιχη καμπάνια! Αυτό μπορείς να το κάνεις τόσο με τις διαφημιστικές σου καμπάνιες όσο και με email marketing!