Εσύ επενδύεις όσο θα έπρεπε στο Customer Lifetime Value (CLV);

    Το CLV και το CPA αποτελούν δυο σημαντικά metrics τα οποία πρέπει να γνωρίζουμε και να τα ερμηνεύουμε με το σωστό τρόπο. Το CPA (Cost per Acquisition) μετρά πόσο κοστίζει να κερδίσουμε έναν νέο πελάτη, ενώ το CLV (Customer Lifetime Value) είναι μία πρόβλεψη για την αξία που θα κερδίσουμε απο έναν πελάτη επειδή αυτό θα κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές στην επιχείρησή μας. Ας δούμε ένα παράδειγμα CPA – CLV με δύο πιθανές εκδοχές. Έστω ότι έχουμε: CPA: 10 ευρώ CLV: 1,5 Μέσο καλάθι: 45 ευρώ Συνολικός Τζίρος: 67.5 ευρώ Τζίρος – κόστος διαφήμισης: 57.5 ευρώ Έστω λοιπόν ότι στην […]

Netsteps: Επίσημοι Partners της Akeneo

   Είμαστε πολύ περήφανοι που εδώ και λίγο καιρό είμαστε επίσημοι Partners της Akeneo στην Ελλάδα, μία πλατφόρμα PIM (Product Information Management) ανοιχτού κώδικα, η οποία παρέχει λύσεις για μεσαίες και μεγάλες εγκαταστάσεις. Στην πλατφόρμα της Akeneo έχουν υλοποιηθεί συστήματα για την Samsung, το Shop.com, την Lancaster, την Fraport, την Kurt Geiger και άλλες εταιρίες. Είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία για λύσεις PIM, έχοντας ένα δίκτυο που αποτελείται από 50 partners σε όλο τον κόσμο και η Netsteps αποτελεί το νεότερο μέλος της.    Πιο συγκεκριμένα, ένα PIM (Product Information Management) software συγκεντρώνει και εναρμονίζει όλη την πληροφορία των προϊόντων […]

Η αποτελεσματικότητα των Google Adwords σε πραγματικά νούμερα

       Στο άρθρο που ακολουθεί, θα σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα που έχουμε εξάγει από την έναρξη της συνεργασίας μας με ένα μεγάλο B2C ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο συγκεκριμένος πελάτης είχε κάνει αρκετές προσπάθειες να βελτιώσει τις πωλήσεις του μέσω των Adwords πριν εμπιστευτεί την ομάδα μας, χωρίς όμως να δει αποτέλεσμα. Ο στόχος μας λοιπόν ήταν να τον πείσουμε ότι το Adwords είναι ένα κανάλι διαφήμισης που αποφέρει άμεσες πωλήσεις και στοχευμένο κοινό στο eshop. Για το λόγο αυτό ακολουθήσαμε μία στρατηγική από έξι βασικά “συστατικά”, τα οποία βασίζονταν στη βελτίωση των σημαντικότερων KPIs και θα μας οδηγούσαν στην […]

Οι ανακοινώσεις της Google στο Marketing Next 2017

   Η Google λανσάρει νέες καινοτομίες, οι οποίες βασίζονται κυρίως στο feedback των marketers και θα τους βοηθήσουν να εργαστούν όσο το δυνατόν πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, έτσι ώστε να παρέχουν στους καταναλωτές εμπειρίες με βάση τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητές τους. Ας δούμε αναλυτικότερα τις νέες λειτουργίες που ανακοινώθηκαν.    Αρχικά, η Google παρουσίασε το Google Attribution, μία νέα δωρεάν υπηρεσία που στόχος της είναι να μετρήσει τον αντίκτυπο του marketing μέσω όλων των συσκευών και των καναλιών. Σκοπός είναι κάθε επιχείρηση να κατανοήσει την αποδοτικότητα της λειτουργίας του marketing, ενώ το “Google Attribution” βοηθά επίσης στο […]

Superpanes.gr: Migration from Magento 1 to Magento 2 version

Netsteps developed superpanes.gr when the superpanes team decided to enter the ecommerce business. Now Netsteps successfully implemented the eshop migration from Magento 1 to Magento 2 as well as the redesign. We worked in a way so that we could fully support the needs of an online store for parents and made sure that it offers the best navigation for customers who become more and more demanding every day.

WebX award for medcollege.edu.gr

The first WebX Awards event in Greece was successfully held in February. Awards were nominated to the best presences in the Greek web in campaign, brand and corporate sites. We are very proud that our partnership with the Mediterranean College led to one of these awards. The new website of Mediterranean College, med college.edu.gr, was  awarded in the education category. Mediterranean College partnered with Netsteps for the renewal of the website in order to promote the institution’s identity and inform prospective students on the educational program as well as the college actions in Greece. The challenge was great as Mediterranean […]

Netsteps has been building the entire Digital promotion strategy of Navy & Green

Navy & Green is now one of the most popular brands in the men fashion industry with high quality products that are comfortable as well as trendy. For the last year we have been cooperating with the brand and we are responsible for managing their digital marketing strategy. We empower the brand’s online presence through performance marketing having set as our goal brand awareness and sales increase. Our aim has been to help Navy & Green connect with consumers and promote their products. We have managed t increase conversions and find new audiences using  combination of advertising and innovation that […]

Magento Solutions

Magento products enable us to develop the best ecommerce for our customers.Community Edition: This free edition delivers the performance and features required to meet the basic commerce needs of business today. Enterprise Edition: The World’s Most Flexible, Customizable Commerce Platform. No other platform gives you the power to create unique and engaging shopping experiences like Magento Enterprise Edition. Rich, out-of-the-box functionality, an unlimited ability to customize, and seamless third-party integrations empower thousands of retailers, brands, and businesses to rapidly innovate and grow their businesses. Magento Enterprise Cloud Edition: Now you can deploy faster, with a managed service and cloud hosting […]

Why we choose WordPress for our customers’ websites

WordPress has been around since 2003 and over the last few years it has become the content management software of choice for most websites. Here are the main reasons why Word Press is so popular and an ideal choice of platform for your company’s website. Ease of Use: WordPress is very easy to use and has an intuitive interface.  Adding new pages, blog posts, images, etc. on a regular basis is a breeze and can be done quickly. Manageable from Any Computer: WordPress is browser-based. You can login from any Internet connected computer and manage your site. No HTML Editing […]