6+1 tips για να ερωτευτείς τις πωλήσεις σου!

Λίγο αφού έφυγαν από τις οθόνες μας τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια, οι τάρανδοι και όλα τα συναφή, αφού γέμισαν ποσοστά εκπτώσεων και μοναδικών προσφορών, έχει φτάσει η ώρα να γεμίσουν οι οθόνες μας καρδούλες! Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η γιορτή των δώρων και είναι κρίσιμο να μην λείπεις εσύ από όλες αυτές τις πωλήσεις που θα λάβουν χώρα από τώρα μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου (περίπου). Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε 6+1 πολύτιμα tips, που θα απογειώσουν τις πωλήσεις σου – φυσικά χάρη στον Θεό του Έρωτα… Πρόσφερε στο κοινό σου τα κατάλληλα δώρα! Οι μελέτες στην πηγή του εμπορικού αυτού Θεού […]

Η Σημασία της Στρατηγικής στο Digital Marketing

Όταν ένα brand αποφασίζει να προωθήσει τα προϊόντα του στο κοινό πρέπει να έχει ένα σχέδιο δράσης και έναν τρόπο να αντιλαμβάνεται το συντομότερο αν οι ενέργειες προώθησης έχουν επιτυχία. Ξεκινώντας, λοιπόν, το σχεδιασμό του στρατηγικού πλάνου, πρέπει να θέσει στόχους που στην Marketing ορολογία αποκαλούνται SMART. Δηλαδή: Specific, Measurable, Attainable, Relevant και Timely. Τα χαρακτηριστικά αυτά εμπεριέχουν όλη την ουσία ώστε να μπορεί το brand να χαράξει το σχέδιο δράσης για τις προωθητικές ενέργειες. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τα agencies είναι πολλά και διάφορα. Κάθε ένα έχει τη δική του χρησιμότητα και μπορεί να πετύχει συγκεκριμένα πράγματα. Έχει […]

From data-driven to experience-driven commerce

Σήμερα, οι εταιρείες και τα brands προσπαθούν να υποστηρίξουν και να συνδέσουν όλους τους τρόπους επικοινωνίας με έναν πελάτη μέσα από πολλά διαφορετικά κανάλια, ενώ συνήθως αντιδρούν στις νέες διαθέσιμες πλατφόρμες αργοπορημένα και μουδιασμένα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μία κομματιασμένη εμπειρία χρήστη, στην οποία οι πελάτες είναι υποχρεωμένοι να εξηγήσουν επανειλημμένως στην εταιρεία γιατί επικοινωνούν μαζί της ξανά και ξανά. Από την άλλη πλευρά, ο σύγχρονος καταναλωτής επικοινωνεί με ένα brand μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών – ακόμα και την ίδια στιγμή! Θέλει να μπορεί να ξεκινήσει μία τηλεφωνική συνομιλία, ενώ γράφει στο laptop του, να συνεχίσει από το κινητό του […]

Πώς η Online εικόνα σου επηρεάζει τις offline πωλήσεις σου; Και πόσο!

Οι πωλήσεις «μετακομίζουν» σταθερά προς τον online κόσμο, δημιουργώντας μία ευρεία αίσθηση πως το πελατολόγιο χωρίζεται σε online και offline πελάτες. Ωστόσο, στο σύγχρονο περιβάλλον δεν υπάρχει στην πραγματικότητα αυτός ο διαχωρισμός! Τι σημαίνει web-influenced πώληση; Έχουμε συνηθίσει να ονομάζουμε τις αγορές που γίνονται σε ένα e-shop online πωλήσεις, ενώ όσες γίνονται στα φυσικά καταστήματα χαρακτηρίζονται ως offline ή in-store. Αρκεί όμως αυτή η ορολογία για να περιγράψει τη διαδρομή που ακολουθεί ένας εν δυνάμει πελάτης μέχρι να φτάσει στο ταμείο σας; Σκέψου κάποιον που ψάχνει online για χειμωνιάτικο παλτό και του εμφανίζεται μία διαφήμισή σου στα αποτελέσματα αναζήτησης, που […]

Η ώρα για αναβάθμιση σε Magento 2 είναι τώρα!

Σίγουρα γνωρίζετε καλά πόσο αφοσιωμένοι είμαστε στο support όλων των Magento e-shops με τα οποία συνεργαζόμαστε. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχει φτάσει η ώρα να σας ενθαρρύνουμε να κάνετε σταδιακά τη μετάβαση και του δικού σας e-shop σε Magento 2. Γνωρίζουμε πολύ καλά πως απαιτούνται διαφορετικοί χρόνοι για τον καθένα, ώστε να ολοκληρώσει τη μετάβαση του e-shop του στη νεότερη έκδοση Magento. Έτσι, για να διασφαλίσουμε πως όλοι οι πελάτες μας θα το κάνουν όταν νιώσουν οι ίδιοι έτοιμοι και σίγουροι για αυτή την αλλαγή, θα είμαστε στο πλάι σας. Πιο συγκεκριμένα, τόσο για το Magento Commerce 1 (Enterprise […]

Video First!

H θέαση online video έχει προχωρήσει έναν μεγάλο δρόμο από τότε που πρωτοξεκίνησε. Netflix, Amazon Prime, Youtube, αλλά και χιλιάδες συσκευές για την κατανάλωση περιεχομένου video μετακόμισαν τη διαφήμιση από την τηλεόραση στο YouTube. Σε αυτόν τον αγώνα, το facebook δε θα μπορούσε να λείπει…

Γιατί και πώς να κάνεις ανάλυση του ανταγωνισμού;

Τι σημαίνει ανάλυση ανταγωνισμού; Το competitive research, ή μελέτη και ανάλυση ανταγωνισμού ελληνιστί, αποτελεί ένα από τα βασικότερα συστατικά κάθε εταιρικής πολιτικής. Ουσιαστικά, πρόκειται για την στρατηγική έρευνα και συλλογή πληροφοριών των ανταγωνιστικών σου brands. Πρέπει να μάθεις τι κάνουν και πώς το κάνουν, ώστε όχι μόνο να μπορείς να αξιολογήσεις τι είδους κίνδυνο αποτελούν για σένα, αλλά και να αντλήσεις κάποιες πολύ χρήσιμες ιδέες! Μπορεί να ακούγεται κάπως «κατασκοπικό», αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα δομικό στοιχείο για τη στρατηγική digital marketing κάθε brand, που οδηγεί στην ανάπτυξη και τη μεγέθυνση κάθε εταιρείας. Πόσο απαραίτητο είναι το competitive research; Απόλυτα! […]

Key Points for Conversion Rate Optimization

Το Conversion στο eCommerce είναι συνώνυμο με την πώληση, ωστόσο ως «μετατροπή» μπορεί να οριστεί οτιδήποτε κάνει ο χρήστης στο eShop σου κι έχει αξία για την εταιρεία (αγορά, τηλεφωνική κλήση, newsletter sign-up κ.ά.). Ως Conversion Rate ορίζεται το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκλήρωσαν την επιθυμητή μετατροπή και αποτελεί ένα από τα βασικότερα KPIs, γιατί μαρτυρά πώς μετατρέπεται το traffic σε leads ή registrations ή πωλήσεις. Η διαδικασία αύξησης του Conversion Rate λέγεται Conversion Rate Optimization και έχει δύο βασικούς πυλώνες: eShop Optimization Digital Marketing Optimization Φυσικά, είναι αλληλένδετα μεταξύ τους. Για παράδειγμα, φαντάσου μία καταπληκτική διαφήμιση με 50% CTR, […]

5 Tips για αποδοτικό copy στα Social Media

Η εφαρμογή μίας social media strategy μπορεί να μην είναι πάντα μια απλή αποστολή! Ωστόσο, αν τα καταφέρεις υπόσχεται να φέρει traffic στο site σου, άμεση επικοινωνία, καλύτερη γνώση των πελατών σου και καινούργια leads για την επιχείρησή σου! Συνεπώς, τη θέλεις! Για να πετύχεις μία αποδοτική social media strategy είναι σημαντικό να συνοδεύεις τα posts σου με δυνατό, στοχευμένο και to the point copy. To copywriting έχει πια αναδειχθεί σε τέχνη και αποτελεί κεντρικό πυλώνα της social media στρατηγικής σου! Για αυτό είναι σημαντικό να θυμάσαι τα παρακάτω:      1. Προσωπικότητα-Αυθεντικότητα Δεν πρέπει να ξεχνάς τη social πλευρά […]

Στη Netsteps η digital marketing στρατηγική της NOBACCO

Μετά από μια σειρά συναντήσεων με τον πελάτη, αλλά και αναλυτική έρευνα της αγοράς και του ανταγωνισμού, η Netsteps σχεδίασε τις κατάλληλες ενέργειες για την online προώθηση του brand Nobacco. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη διαχείριση των Social Media, στο email marketing και στη δημιουργία και προώθηση του κατάλληλου content. To σύνολο των ενεργειών στηρίζεται και από τα εργαλεία που έχει η netsteps στη διάθεσή της, όπως το Magento Business Intelligence, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για εξαγωγή έξυπνων δεδομένων και στατιστικών, αλλά και το Online Monitoring που καταγράφει σχόλια και αναφορές online για το brand και τον ανταγωνισμό. Η χρήση των συγκεκριμένων εργαλείων […]

Ανάλυση: Εξαγορά της Magento από την Adobe

Η είδηση έσκασε με κρότο και με άμεσες αναταράξεις σε πολλά μέτωπα του παγκόσμιου e-commerce τοπίου. Η Adobe, η εταιρεία του Photoshop, του Premier, του Illustrator και τόσων άλλων Software εργαλείων που κινούν τα γρανάζια των εικαστικών και των εμπειριών που βλέπουμε σε όλα τα μήκη και πλάτη του Internet, έχει πάρει την απόφαση να γίνει ένας δυναμικός παίκτης στο e-commerce εδώ και καιρό. Το 2009 εξαγόρασε την Omniture, μια εταιρεία web analytics. Το 2011 την Attitude, μια πλατφόρμα Video Advertising. Το 2013 τη Neolane, μια πλατφόρμα για cross channel διαχείριση διαφημίσεων. Έκτοτε έχει επενδύσει σε εταιρείες photo editing, community […]

Local Ads

Σίγουρα το e-commerce αυξάνεται με ραγδαίες ταχύτητες και αποτελεί ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι του συνολικού τζίρου κάθε επιχείρησης. Αλλά τι γίνεται με τα φυσικά καταστήματα; Φυσικά, εξακολουθούν να αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ετήσιου επιχειρηματικού σου τζίρου, γι’ αυτό είναι χρήσιμο να τα βοηθήσεις να μεγιστοποιήσουν τις επισκέψεις και τα έσοδά τους! Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το local SEO,  που διαφέρει αρκετά με το «παραδοσιακό» SEO, γιατί αφορά τη βελτιστοποίηση ώστε να εμφανίζονται τα καταστήματά σου στις τοπικές αναζητήσεις. Κι αυτό είναι κάτι που το θες, γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία της Google το 50% των χρηστών που αναζητά […]

Γιατί χρειάζεσαι το marketing automation;

Έχουμε ξαναμιλήσει σχετικά με το e-mail marketing automation και πώς αυτό μπορεί να αυξήσει τα έσοδα της επιχείρησής σου σε προηγούμενο post στο blog μας, αλλά επανερχόμαστε για να σου εξηγήσουμε γιατί και πώς το marketing automation μπορεί να σου φέρει αυξημένους ηλεκτρονικούς τζίρους.  Τι είναι; Εν γένει, το Marketing automation θα μπορούσε να οριστεί ως το λογισμικό και τις τακτικές εκείνες που επιτρέπουν στις εταιρείες να φτάσουν στο επίπεδο της Amazon! Δηλαδή, περιλαμβάνει μεγάλη εξατομίκευση των πελατών σου, χρήσιμο περιεχόμενο για τα leads και μετατροπή τους σε ικανοποιημένους πελάτες. Έτσι, με το σωστό marketing automation μπορείς να δημιουργήσεις σημαντικά […]

Instagram Stories Ads

Tα Instagram Stories εμφανίστηκαν το 2016 και μόλις ένα χρόνο αργότερα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως διαφημιστικός χώρος για επιχειρήσεις. Σήμερα, η πλειοψηφία των εταιρειών υιοθετεί τη νέα διαφημιστική τάση, βλέποντας εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τα Instagram Stories σου δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσεις και να αναμοχλεύσεις το κοινό σου, να χτίσεις brand loyalty & product awareness, αλλά κυρίως να αυξήσεις τις πωλήσεις και τα referrals. Τι είναι; Τα Instagram Stories Ads έχουν διάρκεια 10 δευτερολέπτων εάν είναι μία φωτογραφία ή 15 δευτερολέπτων αν πρόκειται για video και εμφανίζονται ανάμεσα στα stories των φίλων του instagrammer! Βρίσκονται στην κορυφή του Instagram feed, θέση […]

Black Friday at Netsteps

Φαντάζεστε ένα κατάστημα να εξυπηρετεί 1260 πελάτες ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ; Κι όμως μπορεί να γίνει πραγματικότητα online! Την Black Friday, ένας μεγάλος B2C πελάτης μας στην αγορά των παπουτσιών, φιλοξένησε ταυτόχρονα 1260 χρήστες, ενώ καταγράφηκαν κατά μέσο όρο 6 παραγγελίες το λεπτό. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα είχε 0% downtime, κάτι που θεωρείται αναμενόμενο μία τέτοια ημέρα και σίγουρα σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν καταναλωτές οι οποίοι δεν φτάνουν ποτέ στην παραγγελία! Εσείς θέλετε να νιώσετε ασφαλής για το Eshop σας; Επικοινωνήστε μαζί μας!

Η Netsteps αρωγός σε Δράσεις Κοινωνικής Αλληλεγγύης

    Η εταιρεία μας θα υποδεχτεί τις γιορτές με μία σημαντική πρωτοβουλία κοινωνικής δράσης, η οποία αφορά στη συγκέντρωση και αποστολή ειδών βρεφικής φροντίδας, ρούχων, διαφόρων παιχνιδιών κλπ. στο ίδρυμα ΠΙΚΠΑ Πεντέλης. Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε το σημαντικό έργο του ιδρύματος, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των παιδιών.     Το ΠΙΚΠΑ προσφέρει υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας σε παιδιά και τις οικογένειές τους. Φιλοξενεί βρέφη και νήπια 0-6 χρονών που έχουν ανάγκη ασφαλούς περιβάλλοντος, κοινωνικής φροντίδας, προστασίας και αποκατάστασης.     Όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στη συγκεκριμένη δράση, μπορούν να φέρουν οτιδήποτε σχετικό με βρεφική φροντίδα (ακολουθούν παραδείγματα στη συνέχεια) ή ό,τι άλλο μπορεί να προσφέρει χαρά στα παιδιά του […]

Magento 2.2 is here. Μάθε πρώτος τα πάντα για τις βελτιώσεις και τη νέα λειτουργικότητα της πιο διάσημης πλατφόρμας

     Είμαστε στη ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε το λανσάρισμα του Magento 2.2, το οποίο περιλαμβάνει δεκάδες βελτιώσεις αλλά και πολλές νέες και ενδιαφέρουσες λειτουργίες. Στη συνέχεια, θα δούμε τα πιο σημαντικά σημεία αυτής της έκδοσης. B2B functionality (μόνο για ΕΕ)       Αρχικά, θα παρουσιάσουμε τις νέες λειτουργίες για το B2B Commerce για Entrerprise edition. Να σημειώσουμε ότι το B2B Commerce για Enterprise edition αποτελεί το πιο σημαντικό feature της νέας version, καθώς δεν υπήρχε πριν την έκδοση 2.2.  Νέες λειτουργίες διαχείρισης λογαριασμών       Ένας πελάτης B2B θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να διαχειριστεί τον δικό του εταιρικό […]

Μάθε πώς να ξεχωρίσεις στο Black Friday

Το Dynamic Remarketing είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους διαφήμισης, γι’ αυτό και έχει ενσωματωθεί για τα καλά στην Digital Marketing στρατηγική μας. Ας δούμε ποιες είναι οι δυνατότητες για δυναμική διαφήμιση που μας δίνει πλέον το Facebook και ποιες το πρωτοποριακό εργαλείο που δημιούργησε η Netsteps, το NETRO – NETsteps Remarketing Optimization. Το Facebook μας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε τις δυναμικές διαφημίσεις χρησιμοποιώντας διάφορες επιλογές δημιουργικού πάνω σε κάθε προϊόν της διαφήμισης. Μπορούμε δηλαδή να συμπεριλάβουμε πληροφορίες σχετικά με τις τιμές (αρχική ή τελική τιμή ή ποσοστό της έκπτωσης), τις δυνατότητες αποστολής και το πόσο δημοφιλές είναι […]

NETsteps Remarketing Optimization

Η Netsteps δημιούργησε ένα πρωτοποριακό εργαλείο για Dynamic Remarketing, το NETRO – NETsteps Remarketing Optimization. Η δυνατότητα που μας δίνει το συγκεκριμένο εργαλείο είναι να στοχεύουμε διαφορετικές ομάδες πελατών με δυναμικά διαφημιστικά banners που ενσωματώνουν στην εικόνα του προϊόντος την πληροφορία που επιθυμούμε (π.χ. τιμές, πόντοι, ποσοστό έκπτωσης). Δείτε περισσότερα παρακάτω: https://netsteps.gr/netro-dynamicremarketing/

Δύο νέες συνεργασίες σε Ιταλία και Βέλγιο για τη Netsteps

Με δύο νέες συνεργασίες σε Ιταλία και Βέλγιο η Netsteps ενισχύει το επιχειρηματικό της πλάνο για την επέκταση των δραστηριοτήτων της εκτός Ελλάδας. Η BE Networks και η CasaeBagno είναι οι δύο πελάτες που μας εμπιστεύτηκαν για το digital trasformation των υπηρεσιών τους. H Νetsteps ως business Magento partner εγγυάται στους υποψήφιους πελάτες ότι μπορεί να αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλης κλίμακας με ασφάλεια καθώς και ότι μπορεί να αναπτύξει πάνω στο Magento οποιαδήποτε custom ανάγκη. Οι δυνατότητες αυτές οδήγησαν την εταιρεία και προς τις αγορές του εξωτερικού.

Σημαντική διάκριση για το Magento ως μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες Β2Β eCommerce

To Magento αναδεικνύεται σαν μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες Β2Β ηλεκτρονικού εμπορίου από την σημαντική έρευνα The Forrester WaveTM: B2B Commerce Suites for Midsize Organizations, Q3 2017. Σύμφωνα με την έρευνα, το Magento προσφέρει στις επιχειρήσεις B2B μια ανοιχτή, πλούσια σε χαρακτηριστικά λύση και εύκολα επεκτάσιμη. Το Magento έλαβε κορυφαίες βαθμολογίες σε 14 υποκατηγορίες, όπως: Company vision Customer service providers Customizability Scalability and caching Σε μια αξιολόγηση 35 κριτηρίων για το Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο η έρευνα ξεχώρισε 11 σημαντικές εταιρείες: BigCommerce, CloudCraze, Episerver, Handshake, Insite Software, Intershop, Magento Commerce, Oracle NetSuite, Sana Commerce, SAP Hybris και Unilog. Πραγματοποίησε αναλυτική έρευνα, […]

Πολλά καταστήματα με μία μόνο εγκατάσταση – Success by Magento 2

Ένα νέο μας έργο βγήκε live, το Akratia.gr. Είναι ένα Magento Ecommerce και πιο συγκεκριμένα αποτελεί μέρος ενός Multistore. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου eshop είναι ότι έχει υλοποιηθεί στο ίδιο installation με το Superpanes.gr, το οποίο να θυμίσουμε ότι αποτελεί μία επιτυχημένη μετάβαση από το Magento 1 στην έκδοση του Magento 2. Με πολύ μικρή προγραμματιστική προσπάθεια, υλοποιήσαμε ένα 2ο website με πολύ γρήγορο χρόνο υλοποίησης. Είναι γνωστό ότι το Magento προσφέρει πολλές δυνατότητες για την υλοποίηση Multistore Ecommerce με βασικά πλεονεκτήματα τις μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης, το γρήγορο time to market (ΤΤΜ) και το μικρότερο κόστος. Akratia.gr Superpanes.gr   […]

Netsteps travels in Italy for the implementation of a Digital Commerce project in Magento 2 Enterprise

Netsteps is happy to announce a new collaboration with Elio Baldini a businessman dealing with the trade of sanitary waves, bathroom accessories and more products in Taviano, Italy. He is the only businessman supplying products from third parties and exporting in other countries. 70% of his sales are exports to Germany, 20% to other countries and only 10% are sold in Italy. Elio chose Netsteps for his e-shop migration from Magento 1 to Magento 2 Enterprise as well as for his complete Digital Marketing Strategy. The marketing strategy, with sales growth as its main goal, is built around the Magento […]

Δείτε πώς αυξήσαμε κατά 22% τον ηλεκτρονικό τζίρο πελάτη μας με τη βοήθεια των Email Automations

Το Email Marketing Automation είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια της online επικοινωνίας. Σίγουρα το να στείλουμε ένα newsletter σε όλους μας τους χρήστες είναι λιγότερο αποτελεσματικό και “δελεαστικό” γι’ αυτούς. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις πραγματικές ανάγκες των χρηστών, ώστε να λαμβάνουν μόνο ενδιαφέρον περιεχόμενο, βασισμένο πάντα σε αυτές. Ένα τέτοιο εργαλείο μας βοηθά να οργανώσουμε τη στρατηγική μας. Μας δίνει τη δυνατότητα να παραμείνουμε σε επαφή με το κοινό, στέλνοντας τα κατάλληλα μηνύματα τη σωστή στιγμή, αφού μέσω των data που έχουμε συλλέξει αποφασίζουμε ποιούς και πώς θα στοχεύσουμε, πώς δηλαδή θα κάνουμε το κατάλληλο segmentation στις […]

Νέο Partnership: Netsteps-DotMailer

H Netsteps προχώρησε σε μία στρατηγική συνεργασία με την DotMailer, την κορυφαία πλατφόρμα Email Marketing Automation. Είναι η μόνη πλατφόρμα που ενσωματώνεται πλήρως στο Magento, με αποτέλεσμα να έχουμε τις μέγιστες δυνατότητες υλοποίησης εξατομικευμένων email marketing ενεργειών. H πλατφόρμα της DotMailer εξυπηρετεί πάνω από 150 χώρες και 70.000 πελάτες. Αποτελεί την Νο1 επιλογή των εταιρειών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Magento. Έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών μεγάλων brands, όπως π.χ. Barbour, Paul Smith, Tui, City & Guilds, Dormify, Elemis, Alex Woo, DHL Express και πολλών ακόμη. Η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων eshops είναι βασική για […]

Netsteps at MagentoLive UK 2017

   Το “οικοσύστημά” μας αποτελείται από 205.000 προγραμματιστές, 250 Partners, περισσότερους από 3.900 Enterprise πελάτες και αρκετούς επιπλέον ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με την πιο διαδεδομένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, το Magento. Πριν λίγες ημέρες, είχαμε τη χαρά να παρευρεθούμε σε ένα από τα μεγαλύτερα events που γίνονται παγκοσμίως, το MagentoLive UK 2017. Ακολουθούν συνοπτικά τα πιο αξιοσημείωτα σημεία: 1. Mobile Ας επικεντρωθούμε στο mobile. Πρέπει να είναι στις top προτεραιότητές μας, αφού φυσικά βρίσκεται στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Χρειαζόμαστε mobile versions του site μας με χαρακτηριστικά που θα λαμβάνουν υπόψιν τις ιδιαιτερότητες της συσκευής. 2. Google &  Magento Συμμαχία […]

Εσύ επενδύεις όσο θα έπρεπε στο Customer Lifetime Value (CLV);

    Το CLV και το CPA αποτελούν δυο σημαντικά metrics τα οποία πρέπει να γνωρίζουμε και να τα ερμηνεύουμε με το σωστό τρόπο. Το CPA (Cost per Acquisition) μετρά πόσο κοστίζει να κερδίσουμε έναν νέο πελάτη, ενώ το CLV (Customer Lifetime Value) είναι μία πρόβλεψη για την αξία που θα κερδίσουμε απο έναν πελάτη επειδή αυτό θα κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές στην επιχείρησή μας. Ας δούμε ένα παράδειγμα CPA – CLV με δύο πιθανές εκδοχές. Έστω ότι έχουμε: CPA: 10 ευρώ CLV: 1,5 Μέσο καλάθι: 45 ευρώ Συνολικός Τζίρος: 67.5 ευρώ Τζίρος – κόστος διαφήμισης: 57.5 ευρώ Έστω λοιπόν ότι στην […]

Netsteps: Επίσημοι Partners της Akeneo

   Είμαστε πολύ περήφανοι που εδώ και λίγο καιρό είμαστε επίσημοι Partners της Akeneo στην Ελλάδα, μία πλατφόρμα PIM (Product Information Management) ανοιχτού κώδικα, η οποία παρέχει λύσεις για μεσαίες και μεγάλες εγκαταστάσεις. Στην πλατφόρμα της Akeneo έχουν υλοποιηθεί συστήματα για την Samsung, το Shop.com, την Lancaster, την Fraport, την Kurt Geiger και άλλες εταιρίες. Είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία για λύσεις PIM, έχοντας ένα δίκτυο που αποτελείται από 50 partners σε όλο τον κόσμο και η Netsteps αποτελεί το νεότερο μέλος της.    Πιο συγκεκριμένα, ένα PIM (Product Information Management) software συγκεντρώνει και εναρμονίζει όλη την πληροφορία των προϊόντων […]