Σημαντική διάκριση για το Magento ως μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες Β2Β eCommerce

To Magento αναδεικνύεται σαν μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες Β2Β ηλεκτρονικού εμπορίου από την σημαντική έρευνα The Forrester WaveTM: B2B Commerce Suites for Midsize Organizations, Q3 2017. Σύμφωνα με την έρευνα, το Magento προσφέρει στις επιχειρήσεις B2B μια ανοιχτή, πλούσια σε χαρακτηριστικά λύση και εύκολα επεκτάσιμη. Το Magento έλαβε κορυφαίες βαθμολογίες σε 14 υποκατηγορίες, όπως: Company vision Customer service providers Customizability Scalability and caching Σε μια αξιολόγηση 35 κριτηρίων για το Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο η έρευνα ξεχώρισε 11 σημαντικές εταιρείες: BigCommerce, CloudCraze, Episerver, Handshake, Insite Software, Intershop, Magento Commerce, Oracle NetSuite, Sana Commerce, SAP Hybris και Unilog. Πραγματοποίησε αναλυτική έρευνα, […]

Πολλά καταστήματα με μία μόνο εγκατάσταση – Success by Magento 2

Ένα νέο μας έργο βγήκε live, το Akratia.gr. Είναι ένα Magento Ecommerce και πιο συγκεκριμένα αποτελεί μέρος ενός Multistore. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου eshop είναι ότι έχει υλοποιηθεί στο ίδιο installation με το Superpanes.gr, το οποίο να θυμίσουμε ότι αποτελεί μία επιτυχημένη μετάβαση από το Magento 1 στην έκδοση του Magento 2. Με πολύ μικρή προγραμματιστική προσπάθεια, υλοποιήσαμε ένα 2ο website με πολύ γρήγορο χρόνο υλοποίησης. Είναι γνωστό ότι το Magento προσφέρει πολλές δυνατότητες για την υλοποίηση Multistore Ecommerce με βασικά πλεονεκτήματα τις μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης, το γρήγορο time to market (ΤΤΜ) και το μικρότερο κόστος. Akratia.gr Superpanes.gr   […]

Netsteps travels in Italy for the implementation of a Digital Commerce project in Magento 2 Enterprise

Netsteps is happy to announce a new collaboration with Elio Baldini a businessman dealing with the trade of sanitary waves, bathroom accessories and more products in Taviano, Italy. He is the only businessman supplying products from third parties and exporting in other countries. 70% of his sales are exports to Germany, 20% to other countries and only 10% are sold in Italy. Elio chose Netsteps for his e-shop migration from Magento 1 to Magento 2 Enterprise as well as for his complete Digital Marketing Strategy. The marketing strategy, with sales growth as its main goal, is built around the Magento […]

Δείτε πώς αυξήσαμε κατά 22% τον ηλεκτρονικό τζίρο πελάτη μας με τη βοήθεια των Email Automations

Το Email Marketing Automation είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια της online επικοινωνίας. Σίγουρα το να στείλουμε ένα newsletter σε όλους μας τους χρήστες είναι λιγότερο αποτελεσματικό και “δελεαστικό” γι’ αυτούς. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις πραγματικές ανάγκες των χρηστών, ώστε να λαμβάνουν μόνο ενδιαφέρον περιεχόμενο, βασισμένο πάντα σε αυτές. Ένα τέτοιο εργαλείο μας βοηθά να οργανώσουμε τη στρατηγική μας. Μας δίνει τη δυνατότητα να παραμείνουμε σε επαφή με το κοινό, στέλνοντας τα κατάλληλα μηνύματα τη σωστή στιγμή, αφού μέσω των data που έχουμε συλλέξει αποφασίζουμε ποιούς και πώς θα στοχεύσουμε, πώς δηλαδή θα κάνουμε το κατάλληλο segmentation στις […]

Νέο Partnership: Netsteps-DotMailer

H Netsteps προχώρησε σε μία στρατηγική συνεργασία με την DotMailer, την κορυφαία πλατφόρμα Email Marketing Automation. Είναι η μόνη πλατφόρμα που ενσωματώνεται πλήρως στο Magento, με αποτέλεσμα να έχουμε τις μέγιστες δυνατότητες υλοποίησης εξατομικευμένων email marketing ενεργειών. H πλατφόρμα της DotMailer εξυπηρετεί πάνω από 150 χώρες και 70.000 πελάτες. Αποτελεί την Νο1 επιλογή των εταιρειών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Magento. Έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών μεγάλων brands, όπως π.χ. Barbour, Paul Smith, Tui, City & Guilds, Dormify, Elemis, Alex Woo, DHL Express και πολλών ακόμη. Η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων eshops είναι βασική για […]

Netsteps at MagentoLive UK 2017

   Το “οικοσύστημά” μας αποτελείται από 205.000 προγραμματιστές, 250 Partners, περισσότερους από 3.900 Enterprise πελάτες και αρκετούς επιπλέον ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με την πιο διαδεδομένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, το Magento. Πριν λίγες ημέρες, είχαμε τη χαρά να παρευρεθούμε σε ένα από τα μεγαλύτερα events που γίνονται παγκοσμίως, το MagentoLive UK 2017. Ακολουθούν συνοπτικά τα πιο αξιοσημείωτα σημεία: 1. Mobile Ας επικεντρωθούμε στο mobile. Πρέπει να είναι στις top προτεραιότητές μας, αφού φυσικά βρίσκεται στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Χρειαζόμαστε mobile versions του site μας με χαρακτηριστικά που θα λαμβάνουν υπόψιν τις ιδιαιτερότητες της συσκευής. 2. Google &  Magento Συμμαχία […]

Εσύ επενδύεις όσο θα έπρεπε στο Customer Lifetime Value (CLV);

    Το CLV και το CPA αποτελούν δυο σημαντικά metrics τα οποία πρέπει να γνωρίζουμε και να τα ερμηνεύουμε με το σωστό τρόπο. Το CPA (Cost per Acquisition) μετρά πόσο κοστίζει να κερδίσουμε έναν νέο πελάτη, ενώ το CLV (Customer Lifetime Value) είναι μία πρόβλεψη για την αξία που θα κερδίσουμε απο έναν πελάτη επειδή αυτό θα κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές στην επιχείρησή μας. Ας δούμε ένα παράδειγμα CPA – CLV με δύο πιθανές εκδοχές. Έστω ότι έχουμε: CPA: 10 ευρώ CLV: 1,5 Μέσο καλάθι: 45 ευρώ Συνολικός Τζίρος: 67.5 ευρώ Τζίρος – κόστος διαφήμισης: 57.5 ευρώ Έστω λοιπόν ότι στην […]

Netsteps: Επίσημοι Partners της Akeneo

   Είμαστε πολύ περήφανοι που εδώ και λίγο καιρό είμαστε επίσημοι Partners της Akeneo στην Ελλάδα, μία πλατφόρμα PIM (Product Information Management) ανοιχτού κώδικα, η οποία παρέχει λύσεις για μεσαίες και μεγάλες εγκαταστάσεις. Στην πλατφόρμα της Akeneo έχουν υλοποιηθεί συστήματα για την Samsung, το Shop.com, την Lancaster, την Fraport, την Kurt Geiger και άλλες εταιρίες. Είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία για λύσεις PIM, έχοντας ένα δίκτυο που αποτελείται από 50 partners σε όλο τον κόσμο και η Netsteps αποτελεί το νεότερο μέλος της.    Πιο συγκεκριμένα, ένα PIM (Product Information Management) software συγκεντρώνει και εναρμονίζει όλη την πληροφορία των προϊόντων […]

Η αποτελεσματικότητα των Google Adwords σε πραγματικά νούμερα

       Στο άρθρο που ακολουθεί, θα σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα που έχουμε εξάγει από την έναρξη της συνεργασίας μας με ένα μεγάλο B2C ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο συγκεκριμένος πελάτης είχε κάνει αρκετές προσπάθειες να βελτιώσει τις πωλήσεις του μέσω των Adwords πριν εμπιστευτεί την ομάδα μας, χωρίς όμως να δει αποτέλεσμα. Ο στόχος μας λοιπόν ήταν να τον πείσουμε ότι το Adwords είναι ένα κανάλι διαφήμισης που αποφέρει άμεσες πωλήσεις και στοχευμένο κοινό στο eshop. Για το λόγο αυτό ακολουθήσαμε μία στρατηγική από έξι βασικά “συστατικά”, τα οποία βασίζονταν στη βελτίωση των σημαντικότερων KPIs και θα μας οδηγούσαν στην […]

Οι ανακοινώσεις της Google στο Marketing Next 2017

   Η Google λανσάρει νέες καινοτομίες, οι οποίες βασίζονται κυρίως στο feedback των marketers και θα τους βοηθήσουν να εργαστούν όσο το δυνατόν πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, έτσι ώστε να παρέχουν στους καταναλωτές εμπειρίες με βάση τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητές τους. Ας δούμε αναλυτικότερα τις νέες λειτουργίες που ανακοινώθηκαν.    Αρχικά, η Google παρουσίασε το Google Attribution, μία νέα δωρεάν υπηρεσία που στόχος της είναι να μετρήσει τον αντίκτυπο του marketing μέσω όλων των συσκευών και των καναλιών. Σκοπός είναι κάθε επιχείρηση να κατανοήσει την αποδοτικότητα της λειτουργίας του marketing, ενώ το “Google Attribution” βοηθά επίσης στο […]