Μάθε πώς να ξεχωρίσεις στο Black Friday

Το Dynamic Remarketing είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους διαφήμισης, γι’ αυτό και έχει ενσωματωθεί για τα καλά στην Digital Marketing στρατηγική μας. Ας δούμε ποιες είναι οι δυνατότητες για δυναμική διαφήμιση που μας δίνει πλέον το Facebook και ποιες το πρωτοποριακό εργαλείο που δημιούργησε η Netsteps, το NETRO – NETsteps Remarketing Optimization.

Το Facebook μας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε τις δυναμικές διαφημίσεις χρησιμοποιώντας διάφορες επιλογές δημιουργικού πάνω σε κάθε προϊόν της διαφήμισης.

Μπορούμε δηλαδή να συμπεριλάβουμε πληροφορίες σχετικά με τις τιμές (αρχική ή τελική τιμή ή ποσοστό της έκπτωσης), τις δυνατότητες αποστολής και το πόσο δημοφιλές είναι κάθε προϊόν. Σε κάθε τύπο επικάλυψης μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες επιλογές προσαρμογής αναφορικά με το σχήμα (ορθογώνιο, κυκλικό ή τριγωνικό σχήμα που θα εμφανίζεται πάνω από κάθε προϊόν στη διαφήμιση), τη γραμματοσειρά (επιλογή μεταξύ 10 γραμματοσειρών για το κείμενο της διαφήμισης), το χρώμα (επιλογή μεταξύ 5 χρωμάτων είτε σε σχήμα είτε μόνο με κείμενο) και τη θέση (σε ποιο σημείο, πάνω από κάθε προϊόν της διαφήμισης, θα εμφανίζεται η επικάλυψη).

Το NETRO μας δίνει ακόμη περισσότερες δυνατότητες, όπως να στοχεύουμε διαφορετικές ομάδες πελατών με δυναμικά διαφημιστικά banners που ενσωματώνουν στην εικόνα του προϊόντος την πληροφορία που επιθυμούμε. Αναλυτικότερα, ανάλογα με τα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων (π.χ. μόνο εκπτωτικά προϊόντα, last piece, best sellers κ.λ.π.) μπορούμε να ενσωματώσουμε οποιαδήποτε πληροφορία επιθυμούμε αναφορικά με αρχική τιμή, τελική τιμή, ποσοστό έκπτωσης, αριθμό πόντων προς εξαργύρωση, κουπόνια για συγκεκριμένο segment πελατών κ.λ.π. Η παραπάνω πληροφορία μπορεί να ενσωματωθεί είτε συνδυασμένη (π.χ. αρχική, τελική τιμή και ποσοστό έκπτωσης) είτε μεμονωμένα το κάθε ένα (π.χ. μόνο το ποσοστό έκπτωσης). Επίσης, με το NETRO μπορεί να ενσωματωθεί στο banner και το λογότυπο του brand, καθώς και κείμενο που θέλουμε ανάλογα με την περίπτωση (π.χ. “μόνο για λίγες ημέρες”).

Ακολουθούν δύο παραδείγματα για τα brands Rouxa365 και Housebox για το πως μπορούμε να τα δούμε και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις αναφορικά με δυναμική διαφήμιση για το Black Friday.

Rouxa365.gr

Στην εικόνα 1 βλέπουμε την πληροφορία που μπορεί να μας δώσει το Facebook στη δυναμική διαφήμιση, η οποία είναι η αρχική και η τελική τιμή του προϊόντος σύμφωνα με όσα αναφέραμε παραπάνω:

Στην εικόνα 2 βλέπουμε τι μπορεί να μας δώσει το NETRO, όπου παρατηρούμε αρχική και τελική τιμή, λογότυπο, border, μάρκα προϊόντος και το κείμενο “Black Friday”:

Housebox.gr

Στην εικόνα 1 βλέπουμε και σε αυτή την περίπτωση την πληροφορία που μπορεί να μας δώσει το Facebook στη δυναμική διαφήμιση, η οποία είναι η αρχική και η τελική τιμή του προϊόντος:

Στην εικόνα 2 βλέπουμε και τη δυναμική διαφήμιση από το NETRO, όπου έχουμε ποσοστό έκπτωσης και τελική τιμή, λογότυπο και το κείμενο “Black Friday”:

 

Με το NETRO έχουμε τη δυνατότητα για μία ακόμη πιο στοχευμένη διαφήμιση με μία “custom εικόνα” με περισσότερες πληροφορίες και λεπτομερή στοιχεία από όσα συνήθιζε να βλέπει ο χρήστης μέχρι σήμερα, πάντα με στόχο να δει στο banner αυτό ακριβώς που θα τον παρακινήσει να επιστρέψει στο Εshop και να γίνει ή να παραμείνει ένας πιστός πελάτης.

Εσύ πώς θα “τρέξεις” το Black Friday για το Eshop σου; Δες περισσότερα για το NETRO παρακάτω και μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με την ομάδα της Netsteps για να οργανώσεις το πιο “στοχευμένο” Black Friday: https://netsteps.gr/netro-dynamicremarketing/

FacebookTwitterGoogle+