Magento 2.2 is here. Μάθε πρώτος τα πάντα για τις βελτιώσεις και τη νέα λειτουργικότητα της πιο διάσημης πλατφόρμας

     Είμαστε στη ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε το λανσάρισμα του Magento 2.2, το οποίο περιλαμβάνει δεκάδες βελτιώσεις αλλά και πολλές νέες και ενδιαφέρουσες λειτουργίες. Στη συνέχεια, θα δούμε τα πιο σημαντικά σημεία αυτής της έκδοσης.

B2B functionality (μόνο για ΕΕ) 

     Αρχικά, θα παρουσιάσουμε τις νέες λειτουργίες για το B2B Commerce για Entrerprise edition. Να σημειώσουμε ότι το B2B Commerce για Enterprise edition αποτελεί το πιο σημαντικό feature της νέας version, καθώς δεν υπήρχε πριν την έκδοση 2.2. 

  • Νέες λειτουργίες διαχείρισης λογαριασμών

      Ένας πελάτης B2B θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να διαχειριστεί τον δικό του εταιρικό λογαριασμό, ενώ ταυτόχρονα οι έμποροι θα λαμβάνουν μία καλύτερη κατηγοριοποίηση και οργάνωση των πληροφοριών των πελατών τους. Θα μπορούν να ορίζονται διαχειριστές και γενικότερα ρόλοι για τους εταιρικούς λογαριασμούς καθώς και να δημιουργηθούν λίστες αγοραστών.

  • Κοινόχρηστος κατάλογος

     Ακόμη κάτι νέο που μας προσφέρει το Magento 2.2 είναι η δυνατότητα πολλών αγοραστών να έχουν ένα account και οι ιδιοκτήτες καταστημάτων να καθορίζουν την πρόσβαση στον κατάλογο των πελατών. Μπορούν να οριστούν περιορισμοί μεταξύ των μεμονωμένων λογαριασμών των αγοραστών, όπως είναι οι λίστες προϊόντων που μπορεί να έχουν πρόσβαση επιλεγμένοι λογαριασμοί. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσφέρουμε μία επιλεκτική προβολή προϊόντων με προσαρμοσμένη τιμολόγηση σε συγκεκριμένες εταιρείες.

  • Γρήγορη παραγγελία

    Δυνατότητα γρήγορης παραγγελίας για αγοραστές που γνωρίζουν το όνομα ή το SKU των προϊόντων που επιθυμούν να παραγγείλουν. Οι SKU μπορούν να εισαχθούν χειροκίνητα ή να μεταφορτωθούν από ένα αρχείο CSV. Το Magento επικυρώνει τις SKU και επιβεβαιώνει ότι το απόθεμα είναι διαθέσιμο. 

  • Λίστες προϊόντων (Requisition Lists)

     Ακόμη, οι έμποροι μπορούν να δημιουργούν λίστες για τα προϊόντα που αγοράζονται από το κατάστημά τους συχνότερα. Απεριόριστες λίστες μπορούν να δημιουργηθούν ανάλογα με τις ανάγκες και αργότερα να εκχωρηθούν και να αποσταλούν σε επιλεγμένους πελάτες για πιο γρήγορη διαδικασία των παραγγελιών.

  • Επιλογή πληρωμής με πίστωση

     Για τους B2B πελάτες, δίνεται πλέον η δυνατότητα να χρεώσουν τις αγορές στο λογαριασμό τους, ενώ οι έμποροι μπορούν να ορίσουν τα μέγιστα όρια παραγγελίας (και για κάθε λογαριασμό ατομικά) και τους περιορισμούς πιστώσεων για επιλεγμένες χώρες. Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να παρακολουθούν την κατάσταση των προσωπικών τους πιστωτικών πληροφοριών.

  • Αίτημα για προσφορά (Quotes)

     Οι αγοραστές πλέον μπορούν να διαπραγματευτούν απευθείας με τον πωλητή για μια προσαρμοσμένη έκπτωση, ενώ σε προηγούμενη έκδοση έπρεπε να εγκατασταθεί extension. Πλέον μπορούμε να υποβάλουμε negotiable quotations, με τα οποία εξοικονομούμε χρήματα και χρόνο. Το σύστημα αποθηκεύει ένα στιγμιότυπο του καταλόγου και το ιστορικό όλων των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το quote. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να υποστηριχθεί ένας αποτελεσματικός διάλογος με τους πελάτες, μαζί με τα σχόλια και τα συνημμένα που είναι διαθέσιμα με αιτήματα quote.

  • API

     Το Magento για το B2B Commerce περιλαμβάνει ένα ευέλικτο API για όλα τα νέα features που ενσωματώνεται με ποικίλες λύσεις ERP από τους Magento partners.

  • Shipping

     Δίνεται η δυνατότητα στους εμπόρους να αυτοματοποιήσουν τις κύριες διαδικασίες αποστολής τους. Περιλαμβάνονται στην ενημερωμένη έκδοση τα εργαλεία διαχείρισης για την οργάνωση της φόρτωσης και της αποστολής προϊόντων καταστήματος από οπουδήποτε και η δυνατότητα εφαρμογής μοναδικών κανόνων κατανομής προϊόντων για κάθε θέση αποστολής.

Πλατφόρμα

  • Γενικότερες βελτιώσεις στην ασφάλεια

     Στο Magento 2.2 CE η ασφάλεια βελτιώνεται. Οι βελτιώσεις ασφάλειας περιλαμβάνουν την αφαίρεση των μη σειριακών κλήσεων για την προστασία αυτής της λειτουργικότητας, ώστε να αυξηθεί η ανθεκτικότητα εκτέλεσης κώδικα. Συνεχίζεται η εξέταση για την προστασία από επιθέσεις cross-site scripting (XSS). Επίσης, τo Magento έχει φροντίσει στον αλγόριθμο για την καλύτερη προστασία της πληροφορίας των χρηστών.

     Η έκδοση αυτή λοιπόν περιλαμβάνει μέτρα προστασίας που καλύπτουν τα κενά ασφαλείας και επιλύουν τους κινδύνους που προκύπτουν και βοηθάει τους χρήστες να πουλήσουν να προϊόντα τους με ασφάλεια.

     Ακόμη, οι προγραμματιστές μπορούν να “εκμεταλλευτούν” βελτιώσεις στο debugging, στο customization και το logging.

  • Signifyd

     Το Signifyd είναι μία υπηρεσία που προσφέρει προστασία στο Eshop, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στο Magento 2.2 χωρίς να χρειάζεται η χρήση extension. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά είναι η αυτόματη συμπλήρωση παραγγελιών, ο έλεγχος απάτης που απορρίπτει αυτόματα τυχόν παραπλανητικές παραγγελίες και η ασφάλιση αντιστροφής χρέωσης ώστε να μπορούν να πωλούνται προϊόντα με μικρότερο κίνδυνο. Συνολικά, οι χρήστες θα μπορούν να μειώσουν τις παραγγελίες που προέρχονται από απάτη, το χρόνο που δαπανάται για τη διαχείριση προληπτικών μέτρων και το κόστος ασφάλειας λειτουργίας.

  • Technology updates 

-Το Magento 2.2 πλέον υπστηρίζει:

PHP 7.1

Varnish 5

Redis 3.2

MySQL 5.7

Όλες οι third-party libraries έχουν αναβαθμιστεί στην τελευταία σταθερή έκδοση.

-Δεν υποστηρίζει πλέον τα εξής:

PHP 5.6

Varnish 3

Solr. Παρόλο όμως που δεν υπάρχει πια η υποστήριξη για την Solr, ο συγκεκριμένος κώδικας θα παραμείνει στη βάση του Magento μέχρι την επόμενη έκδοση.

Pipeline Deployment

     Μία νέα διαδικασία ανάπτυξης, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία και την ανάπτυξη σταδίων για την μείωση του χρόνου διακοπής του site για τη διαδικασία των updates. Το downtime στο σύστημα παραγωγής περιορίζεται και οι διεργασίες μπορούν να εκτελούνται στον server. Επιτρέπει ξεχωριστά στάδια εγκατάστασης και ανάπτυξης που μπορούν να εκτελεστούν ξεχωριστά.

Performance

     Εκτός από τις βελτιώσεις για το B2B Commerce, το Magento 2.2 φροντίζει και για την γενικότερη απόδοση με διάφορα updates σε λειτουργίες, κυρίως αναφορικά με τη γρήγορη φόρτωση των σελίδων δεδομένου ότι οι καταναλωτές δεν πρέπει να “περιμένουν” με κίνδυνο να εγκαταλείψουν το Eshop. Ας τις δούμε συνοπτικά στη συνέχεια.

  • Vanish Cache

     Το Magento 2.2 περιλαμβάνει το Vanish Cache, μία εφαρμογή η οποία επιταχύνει τους χρόνους φόρτισης των σελίδων. Αυτό επιτυγχάνεται με την αποθήκευση ιστοσελίδων στον server, αντί της συσκευής του χρήστη. Μόλις αποθηκευτεί στην προσωρινή μνήμη του server, οι σελίδες πλέον θα εμφανίζονται στους επισκέπτες γρηγορότερα.

  • Βελτιώσεις του Indexer

     Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν και να κάνουν τις αγορές τους στο Eshop κατά την εκτέλεση των indexers χωρίς να δημιουργούνται επιβραδύνσεις και να επηρεάζεται το customer experience. Ταυτόχρονα, οι μεγάλης έκτασης indexers τρέχουν πλέον και σε τμήματα και όχι συνολικά σε μια φορά. Αυτό ελαχιστοποιεί την ισχύ που απαιτείται για την επεξεργασία του indexer και επιτρέπει καλύτερη απόδοση ταχύτητας και διαχείριση μνήμης σε όλο το site.

  • Βελτιώσεις στο καλάθι αγορών

     Οι βελτιώσεις στο καλάθι αγορών δεν επηρεάζουν άμεσα την απόδοση της ταχύτητας αλλά βελτιώνουν το χρόνο και την ευκολία των αγορών του πελάτη. Οι πελάτες και ειδικότερα όσοι θέλουν να κάνουν μεγάλες παραγγελίες μπορούν να τοποθετήσουν 300 προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών ταυτόχρονα, χωρίς να χρειάζεται να φτιάξουν πολλά ξεχωριστά καλάθια.

  • Extensions

     Με το Magento 2.2 έχουμε το πρώτο extension με το οποίο συνδέεται το Magento Commerce με το Magento Social. Δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ του Eshop και του Facebook page, καθώς και μια σελίδα με προϊόντα από τον κατάλογο. Όταν οι καταναλωτές κάνουν κλικ σε ένα προϊόν, μεταφέρονται στην αντίστοιχη σελίδα του προϊόντος στο Eshop Magento.

Website Reporting Tools

     Το Magento 2.2 παρέχει μία βελτιωμένη δυνατότητα για reporting, διαθέσιμη σε όλους τους εμπόρους, αλλά και για το Magento Enterprise Cloud Edition.  

     Ακόμη, έχουμε στη διάθεσή μας τα advanced reports, τα οποία παρέχουν στους εμπόρους έναν βελτιωμένο και αξιόπιστο τρόπο να ενημερώνονται για τα προϊόντα, τις παραγγελίες, για κάθε σημείο του website και τους πελάτες τους.

  • Google Analytics & Magento 2.2

     Πλέον με το Magento 2.2, μπορούμε να ενσωματώσουμε τα data του website απευθείας στο Google Analytics για να βελτιώσουμε περαιτέρω τις δυνατότητες του reporting χωρίς την ανάγκη για χρήση extension. Μεταξύ αυτών των βελτιώσεων είναι η δυνατότητα να ορίσουμε πιο συγκεκριμένα metrics και διαστάσεις για το tracking από ένα website και την ενσωμάτωση του Google AdWords.

FacebookTwitterGoogle+