local ads

Local Ads

Σίγουρα το e-commerce αυξάνεται με ραγδαίες ταχύτητες και αποτελεί ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι του συνολικού τζίρου κάθε επιχείρησης. Αλλά τι γίνεται με τα φυσικά καταστήματα; Φυσικά, εξακολουθούν να αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ετήσιου επιχειρηματικού σου τζίρου, γι’ αυτό είναι χρήσιμο να τα βοηθήσεις να μεγιστοποιήσουν τις επισκέψεις και τα έσοδά τους!

Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το local SEO,  που διαφέρει αρκετά με το «παραδοσιακό» SEO, γιατί αφορά τη βελτιστοποίηση ώστε να εμφανίζονται τα καταστήματά σου στις τοπικές αναζητήσεις. Κι αυτό είναι κάτι που το θες, γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία της Google το 50% των χρηστών που αναζητά τοπικές επιχειρήσεις στο κινητό του επισκέπτεται το κατάστημα την ίδια μέρα, ενώ το 79% αναζητά πληροφορίες σχετικά με την περιοχή που διαμένει.

Ο νούμερο 1 παράγοντας που επηρεάζει την εμφάνισή του καταστήματός σου, λοιπόν, στις τοπικές αναζητήσεις δεν είναι κάτι άλλο από την εμφάνισή του στο χάρτη – όπου χάρτης βλέπε Google Maps! Με τον τρόπο αυτό όταν κάποιος κάνει μία αναζήτηση, εσύ θα βρίσκεσαι εκεί την κρίσιμη στιγμή που ο εν δυνάμει πελάτης αποφασίζει πού θα απευθυνθεί – και βρίσκεσαι κοντά του: όσο κοντά του εσύ επιλέξεις!

Πώς γίνεται;

Για να εμφανιστεί η επιχείρησή σου στο Google Maps είναι μία απλή διαδικασία, που ξεκινά με τη δημιουργία μίας σελίδας Google My Business, την καταχώρηση της εταιρείας σου εκεί και την επαλήθευσή της από τη Google. Τόσο εύκολα αποκτάς υπόσταση και το κατάστημά σου εμφανίζεται στο Google Maps.

Όμως αρκεί;

Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι τοπικές διαφημίσεις (local ads), που σε βοηθούν να οδηγήσεις την κίνηση στο φυσικό σου κατάστημα. Όρος-κλειδί για τα local ads αποτελεί το geo-targeting, γιατί σου επιτρέπει να ορίσεις χιλιομετρικά την περιοχή που στοχεύεις. Για παράδειγμα, αν έχεις μία καφετέρια μπορείς να επιλέξεις να στοχεύσεις σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων, ενώ αν έχεις βουλκανιζατέρ είναι σοφότερο να επιλέξεις μία ακτίνα 25 χιλιομέτρων. Φυσικά, έχεις κι άλλες επιλογές στόχευσης, όπως οι ώρες που είναι ανοιχτά τα καταστήματά σου ή τις ώρες που γίνονται οι περισσότερες αναζητήσεις για το προϊόν σου.

Κι επειδή στην Ελλάδα, το geo-targeting των Google Adwords είναι κάπως αδύναμο, μπορείς να βελτιστοποιήσεις τα local ads σου με το Google Adwords Express. To Adwords Express απλοποιεί όλη τη διαδικασία της δημιουργίας μιας διαφημιστικής καμπάνιας, χωρίς όμως να σου στερεί επιλογές. Μπορείς να ορίσεις τα keywords, το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και φυσικά τη χιλιομετρική ακτίνα που θέλεις να προβάλλεται η διαφήμισή σου. Επιπροσθέτως, με το Adwords Express πληρώνεις μόνο για τα αποτελέσματα, δηλαδή όταν ο χρήστης μπει στο site ή σας τηλεφωνήσει.

 Case Study: Navy & Green

Στα screenshots μπορείς να δεις το παράδειγμα από την local campaign που κάναμε για τον πελάτη μας Navy & Green και το geo-targeting.

Local ads

Local ads

Και εδώ τα αποτελέσματα που έφεραν, αλλά και την συσκευή από την οποία απέδωσαν περισσότερο.

Local ads

Εσύ χρησιμοποιείς local Ads; Για μεγαλύτερα conversion rates, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με την ομάδα της Netsteps.

FacebookTwitterGoogle+