Instagram Stories Ads

Tα Instagram Stories εμφανίστηκαν το 2016 και μόλις ένα χρόνο αργότερα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως διαφημιστικός χώρος για επιχειρήσεις. Σήμερα, η πλειοψηφία των εταιρειών υιοθετεί τη νέα διαφημιστική τάση, βλέποντας εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Τα Instagram Stories σου δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσεις και να αναμοχλεύσεις το κοινό σου, να χτίσεις brand loyalty & product awareness, αλλά κυρίως να αυξήσεις τις πωλήσεις και τα referrals.

Τι είναι;

Τα Instagram Stories Ads έχουν διάρκεια 10 δευτερολέπτων εάν είναι μία φωτογραφία ή 15 δευτερολέπτων αν πρόκειται για video και εμφανίζονται ανάμεσα στα stories των φίλων του instagrammer! Βρίσκονται στην κορυφή του Instagram feed, θέση που τα καθιστά ιδιαιτέρως ελκυστικά για την πλειοψηφία των 600 εκατομμυρίων χρηστών του Instagram, ενώ μ’ ένα Swipe Up το κοινό σου οδηγείται απευθείας στο landing page της επιλογής σου.

Γιατί να το κάνω;

Ξεκίνησαν μόλις πριν 1 χρόνο και πλέον έχουν αναδειχτεί στο νέο big thing του digital marketing! Τι προσφέρουν; Μεγάλο κοινό, άμεση επικοινωνία μαζί του, στόχευση για όλο το φάσμα επιχειρηματικών σκοπών, αμεσότητα χρήσης και κυρίως υψηλότερα conversion rates σε πολύ οικονομικότερη τιμή.

Παρέχουν μία πιο διαδραστική και άμεση επικοινωνία εν συγκρίσει με τα Instagram stream ads και γι’ αυτό λειτουργούν προς όφελος του engagement και του conversion rate του brand σου.

Με το Swipe Up οδηγείς το κοινό σου κατευθείαν στο landing page που επιλέγεις, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα αποδοτικό το call-to-action και το conversion rate. Παράλληλα, η άμεση μορφή επικοινωνίας που παρέχει το Instagram story το καθιστά από τις αποδοτικότερες μορφές διαφήμισης για ειδικές προσφορές.

Οι πελάτες σου είναι εδώ! Τα Instagram Stories έχουν 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως και αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Γιατί να χάσεις ένα τέτοιο μεγάλο κανάλι προβολής και άμεσων πωλήσεων;

Τι να προσέξω;

Μία εικόνα, χίλιες λέξεις λένε… Αλλά η εποχή της εικόνας που ζούμε σήμερα προστάζει να κλέψεις το βλέμμα του εν δυνάμει αγοραστή από το πρώτο-πρώτο δευτερόλεπτο για να μην κάνει skip, αλλά swipe up.  Αυτό σημαίνει ότι απαιτεί διαφορετικά format, ισχυρά εικαστικά και ξεκάθαρο call-to-action, αλλά η απόδοσή τους είναι αυτή που θα σε αποζημιώσει.

Όρισε τους στόχους σου και τσέκαρέ τους συχνά: Τι conversion rate θέλεις να έχεις; Μην χρησιμοποιείς ένα εργαλείο, απλά επειδή υπάρχει, αλλά πάρε ό,τι περισσότερο μπορεί να σου δώσει!

Case Study: Navy & Green

Στην εικόνα μπορούμε να δούμε πώς εμφανίζεται μία Instagram Story Ad στο κινητό ενός χρήστη, με ξεκάθαρο call-to-action και δημιουργία της αίσθησης του επείγοντος (Mid-Season Sales).

Instagram Stories AdsΗ καμπάνια έφερε μεγάλη αύξηση στο engagement, είχε πολύ υψηλό CTR και conversion rate με την πραγματοποίηση πωλήσεων.

Ανακεφαλαιώνοντας, συγκεντρώσαμε όλα τα πλεονεκτήματα που μπορεί να φέρει στο brand σου μία Instagram stories ad:

  • Οδηγεί κατευθείαν στο landing page του e-shop σου
  • Στόχευση για reach, video views, traffic, conversions, app installs & brand awareness
  • Φθηνότερο Cost per 1.000 impression (CPM)
  • Πολύ υψηλότερο click-through-rate (CTR)
  • Περίπου 50% υψηλότερο Return On Investment (ROI)
  • Αύξηση Product Awareness & Brand Loyalty

Εσύ χρησιμοποιείς Stories Ads; Για μεγαλύτερα conversion rates, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με την ομάδα της Netsteps.

FacebookTwitterGoogle+