Η Basis είναι μια εταιρεία εισαγωγής B2C2B που δραστηριοποιείται στο εμπόριο αναλώσιμων και μηχανημάτων γραφείου. Περισσότεροι από 30.000 κωδικοί προϊόντων ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες περισσότερων από 3.000 πελατών, στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Εκτός από το ευρύ φάσμα πωλήσεων προϊόντων, η τεχνική τεχνογνωσία του εργατικού δυναμικού της Basis καθιστά την εταιρεία αξιόπιστο προμηθευτή αναλώσιμων.
Πελάτης
Βάσις Αναλώσιμα
Magento Development
UI/UX Optimization
Ο προμηθευτής αναλώσιμών σας!
Βάσις Αναλώσιμα

Magento Development
UI/UX Optimization
Ο προμηθευτής αναλώσιμών σας!
Ecommerce Development

Με επίκεντρο τη δημιουργία μιας προηγμένης λειτουργίας B2B Commerce, αυτό το έργο μετέτρεψε πλήρως τα συστήματα πληροφοριών αυτής της επιχείρησης. Η Βάσις ξεκίνησε ως ένας απλός φυσικός προμηθευτής που διεκπεραίωνε τις οικονομικές επιχειρηματικές διαδικασίες της με παραδοσιακά προϊόντα λογισμικού (Microsoft Excel \ Word κ.λπ.) ή ακόμα και με χειρόγραφα έγγραφα. Συνολικά, το digital transformation για αυτόν τον πελάτη σήμαινε:
- Το Ground zero ήταν η έκδοση για υπολογιστές, καθώς αυτή είναι η πιο προτιμώμενη πλατφόρμα για πελάτες B2B
- Εξατομικευμένη, προσαρμοσμένη πολιτική τιμολόγησης για κάθε πελάτη B2B
- Προσαρμοσμένος κατάλογος προϊόντων με βάση τα χαρακτηριστικά του πελάτη
- Διασύνδεση με Singular Galaxy ERP System
- Αυτο-εγγραφή πελατών B2B μέσω συστήματος έγκρισης

Η προσθήκη μιας βελτιωμένης sticky μπάρας στη σελίδα, ήταν σημαντική για τη δημιουργία μιας εύκολης και ευέλικτης περιήγησης για τον πελάτη. Τα κουμπιά “Περιγραφή”, “Τεχνικά χαρακτηριστικά” και “Βαθμολογίες και κριτικές”, τοποθετημένα στις κατάλληλες ενότητες στη σελίδα, συνεισφέρουν στην γρήγορη και απλή πλοήγηση. Αυτή η sticky μπάρα δίνει επίσης στους πελάτες εύκολη πρόσβαση στο κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”, ώστε να μπορούν να προσθέσουν το προϊόν τους στο καλάθι αγορών τους ανά πάσα στιγμή.

Κάθε online αγοραστής συγκρίνει προϊόντα. Με βάση αυτό το γεγονός, δημιουργήσαμε ένα σαφές και εύχρηστο εργαλείο σύγκρισης προϊόντων που επιτρέπει σε πελάτες με σοβαρή πρόθεση αγοράς, να λαμβάνουν ταχύτερες και πιο σίγουρες αποφάσεις. Με βάση τις ανάγκες των πελατών B2B και B2C, η σελίδα σύγκρισης εμφανίζει: τιμή μετά τη φορολογία και αφορολόγητο, κωδικό προϊόντος, μια σύντομη περιγραφή με τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, τον κατασκευαστή και το χρώμα του προϊόντος. Όταν ο αγοραστής έχει κάνει την επιλογή του, το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι” είναι εκεί για να ολοκληρώσει τη διαδικασία σύγκρισης εύκολα και γρήγορα.
Ecommerce Development
1
B2B Λειτουργικότητα

Με επίκεντρο τη δημιουργία μιας προηγμένης λειτουργίας B2B Commerce, αυτό το έργο μετέτρεψε πλήρως τα συστήματα πληροφοριών αυτής της επιχείρησης. Η Βάσις ξεκίνησε ως ένας απλός φυσικός προμηθευτής που διεκπεραίωνε τις οικονομικές επιχειρηματικές διαδικασίες της με παραδοσιακά προϊόντα λογισμικού (Microsoft Excel \ Word κ.λπ.) ή ακόμα και με χειρόγραφα έγγραφα. Συνολικά, το digital transformation για αυτόν τον πελάτη σήμαινε:
- Το Ground zero ήταν η έκδοση για υπολογιστές, καθώς αυτή είναι η πιο προτιμώμενη πλατφόρμα για πελάτες B2B
- Εξατομικευμένη, προσαρμοσμένη πολιτική τιμολόγησης για κάθε πελάτη B2B
- Προσαρμοσμένος κατάλογος προϊόντων με βάση τα χαρακτηριστικά του πελάτη
- Διασύνδεση με Singular Galaxy ERP System
- Αυτο-εγγραφή πελατών B2B μέσω συστήματος έγκρισης
2
Εύκολη Πλοήγηση

Η προσθήκη μιας βελτιωμένης sticky μπάρας στη σελίδα, ήταν σημαντική για τη δημιουργία μιας εύκολης και ευέλικτης περιήγησης για τον πελάτη. Τα κουμπιά “Περιγραφή”, “Τεχνικά χαρακτηριστικά” και “Βαθμολογίες και κριτικές”, τοποθετημένα στις κατάλληλες ενότητες στη σελίδα, συνεισφέρουν στην γρήγορη και απλή πλοήγηση. Αυτή η sticky μπάρα δίνει επίσης στους πελάτες εύκολη πρόσβαση στο κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”, ώστε να μπορούν να προσθέσουν το προϊόν τους στο καλάθι αγορών τους ανά πάσα στιγμή.
3
Σύγκριση Προϊόντων

Κάθε online αγοραστής συγκρίνει προϊόντα. Με βάση αυτό το γεγονός, δημιουργήσαμε ένα σαφές και εύχρηστο εργαλείο σύγκρισης προϊόντων που επιτρέπει σε πελάτες με σοβαρή πρόθεση αγοράς, να λαμβάνουν ταχύτερες και πιο σίγουρες αποφάσεις. Με βάση τις ανάγκες των πελατών B2B και B2C, η σελίδα σύγκρισης εμφανίζει: τιμή μετά τη φορολογία και αφορολόγητο, κωδικό προϊόντος, μια σύντομη περιγραφή με τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, τον κατασκευαστή και το χρώμα του προϊόντος. Όταν ο αγοραστής έχει κάνει την επιλογή του, το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι” είναι εκεί για να ολοκληρώσει τη διαδικασία σύγκρισης εύκολα και γρήγορα.

Mobile First
Είναι πρόκληση να δημιουργήσεις μια αξιόλογη έκδοση για B2B σε κινητά. Αυτή η πρόκληση ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην mobile έκδοση του e-basis. Σχετικά προϊόντα, sticky φίλτρα και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις αγορές B2B, βοηθούν τους πελάτες να κάνουν τις σωστές επιλογές και να καταστήσουν τον πωλητή αξιόπιστο. Επίσης, οι προτάσεις προϊόντων βάσει των προτιμήσεων και του ιστορικού των πελατών, “Σχετικά προϊόντα” και “Έχετε δει επίσης”, βελτιώνουν την εμπειρία χρήστη και τους οδηγούν πιο κοντά σε μια αγορά.