Η Dust and Cream είναι μια Ελληνική εταιρεία προϊόντων καλλυντικών, μακιγιάζ και προσωπικής φροντίδας που ιδρύθηκε το 2012 με περισσότερους από 5.000 κωδικούς προϊόντων, διαθέσιμους σε 57 σημεία πώλησης. Στόχος του brand είναι να ικανοποιήσει κάθε γυναίκα από 15 έως 65 ετών, συνδυάζοντας ποιοτικά προϊόντα με πολύ λογικές τιμές.
Πελάτης
Dust + Cream
Magento Development
UI/UX Optimization
Η ομορφιά είναι το φυσικό περιβάλλον της!
Dust + Cream

Magento Development
UI/UX Optimization
Η ομορφιά είναι το φυσικό περιβάλλον της!
Ecommerce Development

Η συγκεκριμένη σελίδα κατηγορίας σχεδιάστηκε ώστε να είναι ευχάριστη οπτικά αλλά και σαν εμπειρία online. Πρώτον, η κύρια κατηγοριοποίηση προϊόντων με τη χρήση κουμπιών στην κορυφή της λίστας προϊόντων, προσφέρει την ευκαιρία στον χρήστη να κινείται ελεύθερα στον ιστότοπο. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν το χρώμα του κραγιόν, του κονσίλερ κ.λ.π.. και οποιουδήποτε προϊόντος επιθυμούν και να το προσθέσουν αμέσως στο καλάθι ή στη wishlist τους. Τα εύκολα προσβάσιμα κουμπιά Προσθήκη και τα δείγματα χρωμάτων εξοικονομούν χρόνο και κόπο για τους επισκέπτες, μετατρέποντάς τους σε πελάτες, μέσω μιας ελκυστικής και ενημερωτικής εμφάνισης.

Δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή κατά το σχεδιασμό της checkout σελίδας, έτσι ώστε οι πελάτες να παραγγέλνουν μέσω μιας ξεκάθαρης και απλής αγοραστικής εμπειρίας. Δείκτης σταδίου διαδικασίας, γρήγορη σύνδεση με τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και συνοπτική περίληψη παραγγελίας. Η απουσία περιττών πεδίων φόρμας κρατά τον πελάτη επικεντρωμένο στη διαδικασία και μειώνει την πιθανότητα εγκατάλειψης κατά το checkout.

Η αλληλεπίδραση των πελατών με το brand είναι το μέλλον του e-commerce. Έχοντας αυτό υπόψη κατά τη δημιουργία της αρχικής σελίδας, προσθέσαμε μια ελκυστική επέκταση του Instagram feed. Εμπνευσμένο, φρέσκο περιεχόμενο και εντυπωσιακές εικόνες παρουσιάζουν τα προϊόντα του Dust + Cream από μια νέα προοπτική και μετατρέπουν τους χρήστες του ιστότοπου σε ακόλουθους στο Instagram.
Ecommerce Development
1
Φιλική προς το χρήστη πλοήγηση

Η συγκεκριμένη σελίδα κατηγορίας σχεδιάστηκε ώστε να είναι ευχάριστη οπτικά αλλά και σαν εμπειρία online. Πρώτον, η κύρια κατηγοριοποίηση προϊόντων με τη χρήση κουμπιών στην κορυφή της λίστας προϊόντων, προσφέρει την ευκαιρία στον χρήστη να κινείται ελεύθερα στον ιστότοπο. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν το χρώμα του κραγιόν, του κονσίλερ κ.λ.π.. και οποιουδήποτε προϊόντος επιθυμούν και να το προσθέσουν αμέσως στο καλάθι ή στη wishlist τους. Τα εύκολα προσβάσιμα κουμπιά Προσθήκη και τα δείγματα χρωμάτων εξοικονομούν χρόνο και κόπο για τους επισκέπτες, μετατρέποντάς τους σε πελάτες, μέσω μιας ελκυστικής και ενημερωτικής εμφάνισης.
2
Απλότητα και Αποτελεσματικότητα

Δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή κατά το σχεδιασμό της checkout σελίδας, έτσι ώστε οι πελάτες να παραγγέλνουν μέσω μιας ξεκάθαρης και απλής αγοραστικής εμπειρίας. Δείκτης σταδίου διαδικασίας, γρήγορη σύνδεση με τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και συνοπτική περίληψη παραγγελίας. Η απουσία περιττών πεδίων φόρμας κρατά τον πελάτη επικεντρωμένο στη διαδικασία και μειώνει την πιθανότητα εγκατάλειψης κατά το checkout.
3
Instagram Feed

Η αλληλεπίδραση των πελατών με το brand είναι το μέλλον του e-commerce. Έχοντας αυτό υπόψη κατά τη δημιουργία της αρχικής σελίδας, προσθέσαμε μια ελκυστική επέκταση του Instagram feed. Εμπνευσμένο, φρέσκο περιεχόμενο και εντυπωσιακές εικόνες παρουσιάζουν τα προϊόντα του Dust + Cream από μια νέα προοπτική και μετατρέπουν τους χρήστες του ιστότοπου σε ακόλουθους στο Instagram.

Mobile First
Η mobile παρουσία δεν είναι πλέον νέα τεχνολογία αλλά έχει γίνει τρόπος ζωής. Ο βασικός στόχος στο σχεδιασμό αυτής της έκδοσης για κινητά ήταν να κάνει πιο εύκολο το ταξίδι των πελατών προς την αγορά. Η εμπειρία του καταναλωτή βελτιώθηκε με την προσθήκη πολυάριθμων sticky φίλτρων, τη δυνατότητα σύνδεσης με social media, με έναν αυτόματο εντοπιστή καταστήματος και έναν εντοπιστή για υπηρεσίες ομορφιάς.