Οι ανακοινώσεις της Google στο Marketing Next 2017

   Η Google λανσάρει νέες καινοτομίες, οι οποίες βασίζονται κυρίως στο feedback των marketers και θα τους βοηθήσουν να εργαστούν όσο το δυνατόν πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, έτσι ώστε να παρέχουν στους καταναλωτές εμπειρίες με βάση τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητές τους. Ας δούμε αναλυτικότερα τις νέες λειτουργίες που ανακοινώθηκαν.

   Αρχικά, η Google παρουσίασε το Google Attribution, μία νέα δωρεάν υπηρεσία που στόχος της είναι να μετρήσει τον αντίκτυπο του marketing μέσω όλων των συσκευών και των καναλιών. Σκοπός είναι κάθε επιχείρηση να κατανοήσει την αποδοτικότητα της λειτουργίας του marketing, ενώ το “Google Attribution” βοηθά επίσης στο να παρακολουθήσουμε και να κατανοήσουμε όλα τα βήματα του customer journey.

   Ενδιαφέρουσα ανακοίνωση της Google αποτελούν το Google Optimize και το Surveys 360, τα οποία θα ενσωματωθούν στα Adwords. Όσον αφορά το Optimize, είναι ένα Α/Β testing, το οποίο δίνει τη δυνατότητα με έναν γρήγορο τρόπο να δημιουργήσεις και να τεστάρεις τις landing pages του site σου. Το Surveys 360 είναι ένα market research εργαλείο, με το οποίο δημιουργείς μία έρευνα στοχευμένη σε remarketing audiences, της οποίας τα αποτελέσματα θα βοηθήσουν τους marketers να έχουν γρήγορα και αξιόπιστα insights για τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

   Ορισμένες από τις νέες λειτουργίες στα Adwords αποτελούν η νέα Overview page, όπου φτιάχνεις καμπάνιες βασισμένες στους στόχους της επιχείρησής σου, το Landing page report, με το οποίο βλέπεις με ποιο τρόπο η landing page επηρεάζει την απόδοση μίας καμπάνιας και το Performance estimates, όπου εκτιμάται η γενικότερη απόδοσή σου και σε βοηθά να σχεδιάσεις τις display καμπάνιες σου.

   Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε στην ανακοίνωση του Unique Reach, το οποίο λανσαρίστηκε ήδη για τις display καμπάνιες και το Yοutube στα Adwords και λίγο αργότερα και για το DoubleClick για όλες τις video και display καμπάνιες. Όταν οι διαφημίσεις τρέχουν, θέλεις να γνωρίζεις πόσοι τις βλέπουν, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να ξέρεις πόσο συχνά επικοινωνείς με έναν χρήστη για να αποφύγεις και να τον “υπερφορτώσεις”. Γι’ αυτό λοιπόν, το Unique Users βοηθά να μετρηθεί ο  αριθμός των μοναδικών χρηστών και ο μέσος όρος των impressions ανά χρήστη για κάθε καμπάνια.  

   Η Google ανακοινώσε δύο καινοτόμους τρόπους για να αξιοποιήσεις την ταχύτητα του AMP (Accelerated Mobile Pages) και να βελτιώσεις τις επιδόσεις των διαφημίσεων. Πρώτον, ένα νέο Adwords Beta, που επιτρέπει να χρησιμοποιούνται οι fast-loading AMP pages ως landing pages για τις search καμπάνιες. Και δεύτερον, η επιτάχυνση των διαφημίσεων που προβάλλονται μέσω του Google Display Network, χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία που κάνει τις AMP pages τόσο γρήγορες.

   Η χρήση του mobile έχει θολώσει τη γραμμή μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Ενώ οι περισσότερες αγορές πραγματοποιούνται σε φυσικά καταστήματα, αρκετοί καταναλωτές έχουν ήδη κάνει την έρευνά τους μέσω του κινητού πριν αγοράσουν.  Σε λίγους μήνες, θα λανσαριστεί το Shop Sales Measurement, το οποίο θα επιτρέπει να μετρηθούν τα έσοδα από τα καταστήματα μέσω των Adwords (εκτός από τις επισκέψεις που έχεις τη δυνατότητα ήδη να μετρήσεις) για τις Search και Shopping διαφημίσεις.

   Οι άνθρωποι συχνά κάνουν μία αναζήτηση με σκοπό να αγοράσουν. Αυτός είναι και ο λόγος που η Google φέρνει το In-market audience στο Search, έτσι ώστε να μας βοηθήσει να προσεγγίσουμε χρήστες οι οποίοι είναι έτοιμοι να αγοράσουν προϊόντα. Ένας marketer θα έχει πλέον τη δυνατότητα να καταλάβει πότε κάποιος είναι κοντά στην αγορά έτσι ώστε να συναντήσει και σχετικές διαφημίσεις.

FacebookTwitterGoogle+