Η αποτελεσματικότητα των Google Adwords σε πραγματικά νούμερα

   
   Στο άρθρο που ακολουθεί, θα σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα που έχουμε εξάγει από την έναρξη της συνεργασίας μας με ένα μεγάλο B2C ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο συγκεκριμένος πελάτης είχε κάνει αρκετές προσπάθειες να βελτιώσει τις πωλήσεις του μέσω των Adwords πριν εμπιστευτεί την ομάδα μας, χωρίς όμως να δει αποτέλεσμα. Ο στόχος μας λοιπόν ήταν να τον πείσουμε ότι το Adwords είναι ένα κανάλι διαφήμισης που αποφέρει άμεσες πωλήσεις και στοχευμένο κοινό στο eshop. Για το λόγο αυτό ακολουθήσαμε μία στρατηγική από έξι βασικά “συστατικά”, τα οποία βασίζονταν στη βελτίωση των σημαντικότερων KPIs και θα μας οδηγούσαν στην ενδυνάμωση της online παρουσίας του πελάτη και στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων.

   Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι ένα από αυτά τα συστατικά, αφού καταφέραμε να βρούμε ευκαιρίες και να προσφέρουμε τις κατάλληλες λύσεις άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά. Εξίσου σημαντικό για τον καταναλωτή είναι η βελτιστοποίηση της landing page, αφού σε αρκετές περιπτώσεις αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για το αν θα συνεχίσει ο χρήστης την περιήγησή του στο eshop ή θα το “εγκαταλείψει”. Σε συνέχεια, για την καλύτερη στόχευση του κοινού, έπρεπε να προσαρμόσουμε τα keywords της αναζήτησης με βάση την εποχικότητα και να δημιουργήσουμε καμπάνιες. Σημαντικό ρόλο σε κάθε καμπάνια παίζουν και τα negative keywords που προσθέσαμε, με αποτέλεσμα την κατάλληλη στόχευση και την ελαχιστοποίηση του κόστους. Δύο τελευταία βήματα αποτελούν οι Dynamic Search Ads και οι Dynamic Remarketing καμπάνιες, οι οποίες προσφέρουν στους καταναλωτές διαφημίσεις με προσαρμοσμένο περιεχόμενο ανάλογα με τις αναζητήσεις και τις ανάγκες τους, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς.

   Η σημαντική αλλαγή στην επίδοση του πελάτη μας αποτυπώθηκε πολύ γρήγορα σε νούμερα. Πιο συγκεκριμένα βλέπουμε παρακάτω τις διαφορές:

Μείωση Kόστους Διαφημιστικής Καμπάνιας: -17,76%
Μείωση CPC: από 0,22€ σε 0,14€
Αύξηση Conversion Rate: 95,45%
Αύξηση Παραγγελιών: 125%
Αύξηση Τζίρου: 109,33%

   Έχοντας λοιπόν στην ομάδα μας άτομα που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία, διευρυμένη εμπειρία και ιδιαίτερα skills στο ερευνητικό κομμάτι, καταφέραμε να εντοπίσουμε και να βελτιώσουμε τα στοιχεία και τον τρόπο που έδωσαν μία άλλη δυναμική στις καμπάνιες του πελάτη μας. Οι δύο πιο σημαντικές αλλαγές, οι οποίες αποτελούν απόδειξη της αποτελεσματικότητας των Google Adwords για τον πελάτη μας είναι η μείωση του κόστους διαφημιστικής καμπάνιας σε ποσοστό -17,76% και η αύξηση του τζίρου σε ποσοστό 109,33%.

FacebookTwitterGoogle+